Skal jeg si det til datteren min?

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg har en datter på 5,5 år som jeg har så lyst til å dele gleden med! jeg har så lyst til at hun skal få bli med å se på uke til uke magen på bv osv..

Jeg bor ikke sammen med en man så det blir liksom hun og jeg.

Har dere sakt det enda? Det er jo en liten sjans for at det ikke skal gå bra, da kommer hun til å bli kjempe lei seg. Er det noe hun bør få slippe eller er det en realitet hun kan vokse på?

Vi kommer ikke til å si noe til junior her på en stund ennå. Han er også 5.5 år. Han har mast i et par år om å bli storebror så han kommer til å bli overlykkelig, men vet han det så vet resten av verden det på no time. Derfor venter vi til vi er klart for å si det til alle. Han skal selvfølgelig få vite det først, men han klarer aldri i verden å holde på en hemmelighet:-p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Men hadde dere sakt det hvis dere viste han holdt på hemmeligheten eller ventet med å si det i tilfelle det ble en abort?

Hadde ikke sagt det enda. Mini er snart 5år, vi venter til etter neste ul, da er jrg 10+3 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det kan være lurt å vente. Ventetiden kan bli veldig lang når man ikke er lenger på vei :)

Du må selfølgelig gjøre det du føler er best :D
Er tross alt du som kjenner datteren din og situasjonen rundt best. Med tanke på fare for abort, så tror jeg alle søsken hadde blitt knust men barn er barn og kommer over det. Og kanskje som du sier vokser på det.
Og jeg skjønner godt gleden med å dele det med hun, det er helt spesielt å ha en slik hemmelighet ilag <3

Jeg selv velger å vente, pga hun hadde sagt det til ALLE.!! :P Hun er 4 år =)

Vi venter til vi vertfall har vært på tidlig ultralyd, for å se at alt er i orden :) forteller det nok etter uke 12! han er 5.5år :)
Men er enig med andre her, det må du jo finne ut selv!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Vi venter til det blir synlig. Da kan hun forholde seg til det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ville venta til etter 12. uke i alle fall. Ni måneder er kjempelenge for ei jente på den alderen.

Back
Topp