Skal jeg ringe legen?

*Cake-Pop*

Forelsket i forumet
Er et spm som stadig dukker opp her. Jeg vil bare si til alle som lurer på om de skal ringe legen fordi de er bekymret for ett eller annet, RING legen!!! Jeg, forstå meg rett, stoler ikke på at mennesker jeg ikke kjenner på et åpent forum hvor hvem som helst kan bli medlem gir meg helt korrekte råd når jeg er bekymret for noe. Da er det SÅ mye bedre for egen sjelefred å bare ringe legen.

*ment i beste mening*

Helt enig! Informasjonen man får via forum kan være feilaktig/utdatert eller ikke den beste løsningen i akkurat ditt tilfelle..lege og jordmor er det tryggeste :)
Jeg svarer på en god del av trådene, og jeg håper jo inderlig ikke jeg kommer med feil informasjon, og gjør jeg det håper jeg at jeg kan bli gjort oppmerksom på det for jeg vil jo aldri gi noen råd som jeg ikke selv ville brukt/bruker....

Jeg også svarer på tråder og kan gi råd om ting, men jeg pleier å føye til at man kan ringe lege/jordmor. Det er SÅ viktig å ha en jordmor man stoler på. jeg gikk aldri til lege i forrige svangerskap, kun jordmor. og det funket supert!

Back
Topp