Skal jeg ringe føden???

majamaja

Første møte med forumet
Hei , noen som har peiling.
I går da jeg var på do, hadde det kommet brunt "gørr" i truseinnlegget. Og da jeg tørket meg, kom det litt blod på papiret.
Dro en tur på senteret, og dro så hjem. Formen er jo bra.
Så idag igjen er det brunt "gørr" som kommer ut. Hva kan dette være??? Noe som har forslag?[8|]

Hvor langt ut i svangerskapet har du kommet da?

Da er det muligens slimproppen som har gått....."Slimproppen kan ofte ha litt seig konsistens, kan av og til være blodtilblandet, men variasjonene er store."

Er du usikker og engstelig så ring føden.

Jeg har hørt at så fort det kommer noe som er misfarget, så langt ut i svangerskapet bør man ta kontakt med lege, eller føden. Bedre å ringe en gang for mye...

Det brune kan jo tyde på litt blod/slim, så det kan jo være slimproppen som har gått. Trodde ikke det ville gi gørr over flere dager, men det er jo sikkert ikke noe å bry seg om, sikkert ikke noe farlig.  Det at slimproppen går vil vanligvis bety at fødselen starter i løpet av noen timer eller noen dager (Herlig! [:)]), men det kan også ta noe lengre tid (hos meg gikk slimproppen i slutten av april, fødselen startet ikke før 22.mai - noe deprimerende) 

Msb

[:)]høres nesten ut som om slim proppen din holder på å gå.
men for all del er du usikker så ring til føden[:)]

Okey, da er det vell bare og ringe.... takk skal dere ha for tilbake meldinger[:)]

lykke til[:)] du må gi en lyd fra deg hvis det er fødsel på gang[:)]  spennende dette...

Back
Topp