Skal jeg legge Syver i senga mi

LinnSB*

Forumet er livet
i natt?
han sover i sin egen seng nå, men jeg er så redd det skal skje noe....
Hva hadde dere gjort? (han har eget rom)

Gjør det hjertet ditt sier du skal gjøre snuppa.. I din situasjon hadde nok jeg gjort det [:)]

Jeg ville tatt han med meg på mitt rom [:)]

Jeg hadde gjort det for da har en oversikt selv om en sover. Masse lykke til, klemmer.[:)]

ORIGINAL: Nøstet

Jeg hadde gjort det for da har en oversikt selv om en sover. Masse lykke til, klemmer.[:)]

Da gjør jeg det i natt [:)] han våkner nok ikke selv om jeg løfter han over inn til oss

Ta han med du! Greit og bare kunne gløtte på øynene så vet du han ligger der [:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Kan jeg spørre hva som er skjedd?

Har ikke helt fått det med meg, men vis du ikke orker svare på det så sier jeg bare at..

Du gjør det mamma hjerte ditt sier du skal [:)]

tråden er på side 1 nå [:)] ang Ahus besøk

kan du ikke ta sengen hans inn på ditt rom kanskje??? da slipper du kanskje og vekke han og....[:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

æ ville ha tadd han ilage mæ..

ORIGINAL: ~Lucky~

jeg å

da legger jeg meg [:)] god natt alle sammen [:)]

jeg hadde hatt sunniva i min seng hvis hun var syk.Pleier det da hun er det. Eller kanskje sette reise seng inne på soverommet deres? Masse god bedring til gogutten

ORIGINAL: MaritParit

Jeg ville tatt ham med i sengen... I og med at han har vært så slapp, og at dere ikke heeelt vet hva det er. Hadde nok sovet bedre med en liten bylt som tar plass i sengen da, ja [:)]

Tror nok både du og lillegullet sover bedre da [:)] Masse god bedring! Håper han kommer seg kjapt! Stoooor klem til dere begge! [:)]

ORIGINAL: Nøstet

Back
Topp