skal jeg klippe det kortere? ...bilde..

Mella27

Elsker forumet
Håret mitt er litt langt, er veldig tynt/ glatt.. er slitt og masse hår faller av etter svangerskapet.. tenkte kanskje å klippe det litt over skuldrene.. ka dokker trur?

tar gjerne i mot forslag for sveis også!!

Tror du hadde blitt kjempefin med kortere hår! Jeg hadde sånn lengde på håret, klippet meg i "bob" frisyren.. angrer ikke en plass og skal aldri ha langt hår igjen![:D]

ja bob var det jeg tenkte på.. hmm permanet sa du.. kanskje ikke så dumt.. håret mitt er jo heelt rett

ja, det kan du fint gjøre!

ORIGINAL: Labambie

Ikke permanent iallefall.. Det ser ganske bleket ut, har jeg rett? Ingen frisør kommer til å sette permanent på det da, det kommer til å falle av i svære dotter.

Men du vil kle en kortere sveis, jeg også tenkte bob med en gang! Og ikke minst, pannelugg!

ja det er lysfarget.. og slitt pga det.. pannelugg ser helt merkelig ut med det tynne håret mitt.. tror det blir en tur til frisøren på mandag.. du er jo frisør.. anbefaler du noen god hårkur eller? har brukt redken extreme? tror den heter det.. men den er såå dyr.. greit å ha en billigere en..

Ser du er i fra Toten, hadde reist på Lillehammer til Lillehammer Hårstudio, der er de veldig dyktige! Gi de frie tøyler ( hvis du vil selv), jeg kan garantere at du får en frisyre du kler[;)]

ORIGINAL: Vivie

Ser du er i fra Toten, hadde reist på Lillehammer til Lillehammer Hårstudio, der er de veldig dyktige! Gi de frie tøyler ( hvis du vil selv), jeg kan garantere at du får en frisyre du kler[;)]

hmm takk for tips! kanskje jeg tar turen..

Om håret ditt klippes ganske kort, kan det fint funke med en svak perm.....ikke alle lyse hår er like slitte...det kan ingen her inne bedømme før vi har tatt i og sett på håret ditt! :-)

Redken extreme er jo kjempegod, da......:) Vet den er dyr, ja, men er nok verdt pengene!

Lykke til hos frisøren- håper du blir så ny som du ønsker!!!!!

ORIGINAL: mella26

ORIGINAL: Vivie

hmm takk for tips! kanskje jeg tar turen..

Bare hyggelig[:)] Mange av mine venninner har kjørt i 3 timer for å komme dit, etter tips fra andre igjen[:)] Ho frisøren har helt "haukeblikk" og ser med en gang hva som er rett for deg[:)] Ho bruker lang tid, og du får sminke i tillegg hvis du har lyst[;)] 

Back
Topp