Skal jeg inn her?

lillemeg

Andre møte med forumet
Sitter å bare venter på at dagen for mensen skal komme slik at jeg kan ta en test. Venter mensen på torsdag/freedag, men har allerede en del symptomer på graviditet. Har vel egentlig hatt de symptomene en stund nå. Vet enda ikke om jeg håper på positiv eller negativ test siden dette ikke var planlagt.

Symptomer:

- uvel i kroppen
- humørsvigninger til de grader (stakkars typen)
- tykkere utflod, men den lukter litt sånn søtaktig også (er dette normalt?)
- mensensmerter som jeg nå ha hatt i noen dager
- veldig vond rygg, verre enn normalt sett. å dette startet for noen dager siden
- Energinivå på bunnen
- mistet matlyst (dette trodde jeg skulle være motsatt da)
- blir mye fortere mett, å det er ikke vanlig meg
- vonde bryst av og til (kommer å gå det derre)
- oppblåst mage med mye luft *flau*

Så ja, mulig jeg kommer inn sammen med dere jentene her :) Er såååå utålmodig anngående den testingen, men hjelper neppe å teste 4-5 dager før ventet mens regner jeg med?

Jodda det er mye mulig det :) du har doc morris og rsfu( men tiss i en kopp og ta den derfra den har en tendens til å bli positiv hvis det blir litt søl i test vinduet:P min erfaring) nå er det jo søndag i dag men om du kjøper deg en test i morgen og tar den på tirsdags morgen er det jo litt nærmere den STORE dagen:P så det kan jo være det kommer opp noe :) masse lykke til :D

Sitter å bare venter på at dagen for mensen skal komme slik at jeg kan ta en test. Venter mensen på torsdag/freedag, men har allerede en del symptomer på graviditet. Har vel egentlig hatt de symptomene en stund nå. Vet enda ikke om jeg håper på positiv eller negativ test siden dette ikke var planlagt.

Symptomer:

- uvel i kroppen
- humørsvigninger til de grader (stakkars typen)
- tykkere utflod, men den lukter litt sånn søtaktig også (er dette normalt?)
- mensensmerter som jeg nå ha hatt i noen dager
- veldig vond rygg, verre enn normalt sett. å dette startet for noen dager siden
- Energinivå på bunnen
- mistet matlyst (dette trodde jeg skulle være motsatt da)
- blir mye fortere mett, å det er ikke vanlig meg
- vonde bryst av og til (kommer å gå det derre)
- oppblåst mage med mye luft *flau*

Så ja, mulig jeg kommer inn sammen med dere jentene her :) Er såååå utålmodig anngående den testingen, men hjelper neppe å teste 4-5 dager før ventet mens regner jeg med?

Masse lykke til!

Som Ungmor90 sier så kan du fyre av en Doc Morris test på tirsdag, disse er ganske sensitive :) Husk å gjøre det på morgenurin :)

Takk :)

Ja jeg har alt kjøpt inn doc (sikkert derfor det er så vanskelig å vente). Vi ønsker oss jo en liten mini, men timingen ble jo litt i ball med siden vi alt har planlagt å reise bort rett før terminen (skal reise til familien til kjæresten som bor i et annet land). Å det kan ikke utsettes heller siden det skal være bryllup der da den 7. Juni. Hvis jeg er gravid nå så kommer terminen min til å bli etter dette.

Hvis jeg er det så må vi nok bare droppe bryllupet. Men vi blir jo i så fall å ha med en liten baby overaskelse når vi kommer dit da :)

Back
Topp