skal jeg bare gi meg?? *oppdatert*

3nydeligesmå

Forumet er livet
vi skal ha dåp på søndag og i den anledning fikk vi 500kr av oldemoren til ungene til å kjøpe dåpskake for. hun leverte disse pengene til sviger foreldrene mine.
svigerfar skulle bestille snittene for oss og lurte da på om han skulle bestille kake også i samme slengen, noe vi takket ja til.
i går fant jeg et sted her i larvik som man kan få bilde på kaka. og det har jeg veldig lyst på.
spurte svigerfar da om han hadde bestilt kaka, noe han IKKE hadde gjort,. da sa jeg at jeg gjerne ville bestille med bilde på fra det stedet jeg fant.
det stedet han skulle bestille fra er noen han kjenner litt og de gjør ikke dette.
Da ble han super fornærma fordi jeg ikke ville bestille fra der han ville alikevel og begynte furte. og si noe om kvaliteten på kaker og at de to andre hadde ikke hatt bilde på osv.

dette er jo penger vi har fått av oldemora, ikke han. og han har jo ikke bestilt enda.

burde jeg bare la han få bestille der han vil for å slippe furt? eller skal jeg stå på mitt å bestille med bilde??

---------------------------------------------------

ser dere er enig med meg, (dere som har svart i hvertfall) da bare bestiller jeg derfra. han får bare furte( han oppfører seg alltid slik om han ikek får viljen sin, har er en stor baby desverre)

Ta for pokker å bestill fra der DU vil og ikke svigerfaren din.. så får han bare furte!! Han klarer nok å ta en bit av den kaka uansett skal du se.. og hvis han tar fler så kan du jo spørre pent om den smakte godt?? [:D]

Jeg hadde da valgt den kaka med bilde! Det er jo den du har mest lyst på.

ehm.. jeg hadde deifinivt bestilt den kaka jeg hadde lyst på! Han har jo egentlig ingen ting med det å gjøre!

Herregud, det er da du som ksal bestemme, ikke han!

Ta den kaka du vil ha du..
Vi bestilte med bilde fra bakers og den var driiiit god=)

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

så bakers også gjør det ja? fant john hansen. husker du hvor mye du gav? åssen får man bestilt derfra da?

ORIGINAL: larviksjenta

så bakers også gjør det ja? fant john hansen. husker du hvor mye du gav? åssen får man bestilt derfra da?

Var det rundt 500 da tro? Husker ikke helt, var ikke jeg som betalte[8D]
Husker ikke helt hvor stor den var heller.. (her vard et jaggu ikke mye hjelp du)

Men jeg leverte bare bilde på meny, så sier du hva slags fyll du vil ha. Du kan velge så og si hva du vil.

ORIGINAL: larviksjenta

Var det rundt 500 da tro? Husker ikke helt, var ikke jeg som betalte[8D]
Husker ikke helt hvor stor den var heller.. (her vard et jaggu ikke mye hjelp du)

Men jeg leverte bare bilde på meny, så sier du hva slags fyll du vil ha. Du kan velge så og si hva du vil.

ok.. da kan jeg jo høre på meny. [:D]
thanx.

Back
Topp