Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Susa forbi deg har vi neppe, men vi har forhåpentligvis krøpet nærmereVekk ifrå at dåke har susa forbi meg i dagfor eit liv det går vert her inne
Er så stolt av alle damene som har hjelp oss å vinne![]()
Tror ikke vi har tatt igjen dronninga men vi har gjort vårt beste.Vekk ifrå at dåke har susa forbi meg i dagfor eit liv det går vert her inne
Er så stolt av alle damene som har hjelp oss å vinne![]()
Eg synes dokke har vert så aktive i heile dag... Kva skjedde med pausen?Tror ikke vi har tatt igjen dronninga men vi har gjort vårt beste.![]()
Hat vel hatt pauser på forskjellig tidspkt. Kom jo så mange inn her så det var kjekt å holde litt liv.Eg synes dokke har vert så aktive i heile dag... Kva skjedde med pausen?![]()
Ja, fy så snille dei har vertHat vel hatt pauser på forskjellig tidspkt. Kom jo så mange inn her så det var kjekt å holde litt liv.![]()
Ja, fy så snille dei har vertHat vel hatt pauser på forskjellig tidspkt. Kom jo så mange inn her så det var kjekt å holde litt liv.![]()
HeheSusa forbi deg har vi neppe, men vi har forhåpentligvis krøpet nærmere![]()
Kjedelig når kvelden forsvinner i soving! Men du har nok trengt det daHuffSovna på sofaen igår eg... Våknet rett før 12 av at Markus skulle ha mat....
Ja det gjorde eg! Har ikke sovet skikkelig på langt over en mnd....Kjedelig når kvelden forsvinner i soving! Men du har nok trengt det da![]()
Oi, shit!Ja det gjorde eg! Har ikke sovet skikkelig på langt over en mnd....
Merket at eg var farlig trøtt her om dagen da eg skulle skylle noe i vasken. Kjente noe rart på fingeren.. Og etter å ha stått og kjent litt på det kom eg på at det var kokvarmt vann som rant på den!Da ble det med et JÆVLI vondt! Hehe
![]()
Skikkelig varmt vatn kan også vere så varmt at kroppen ikkje oppfatter det med det samme... Er du trøtt i tillegg kan det nok ta enda lenger tid. Håper du tok deg god tid til å kjøle ned handaJa det gjorde eg! Har ikke sovet skikkelig på langt over en mnd....
Merket at eg var farlig trøtt her om dagen da eg skulle skylle noe i vasken. Kjente noe rart på fingeren.. Og etter å ha stått og kjent litt på det kom eg på at det var kokvarmt vann som rant på den!Da ble det med et JÆVLI vondt! Hehe
![]()
Oi, shit!Det er litt ekkelt
Jeg skulle ut av bilen til broren min, og bare satt og stirret på døren. Han spurte meg hva det var, hvorfor jeg ikke gikk ut, og da svarte jeg at jeg fant jo ikke knappenHusket faktisk ikke hvordan man åpner en bildør
![]()
Følte meg ikke veldig høy i hattenHahaha, hysterisk festlig!!![]()
Huff stygt å le...Oi, shit!Det er litt ekkelt
Jeg skulle ut av bilen til broren min, og bare satt og stirret på døren. Han spurte meg hva det var, hvorfor jeg ikke gikk ut, og da svarte jeg at jeg fant jo ikke knappenHusket faktisk ikke hvordan man åpner en bildør
![]()
Haha, det er lov å leHuff stygt å le...
Det gjør vi!Hper dere vinner![]()