Skal ikkje sjå

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Vekk ifrå at dåke har susa forbi meg i dag :) for eit liv det går vert her inne :):)

Er så stolt av alle damene som har hjelp oss å vinne :):):)

Vekk ifrå at dåke har susa forbi meg i dag :) for eit liv det går vert her inne :):)

Susa forbi deg har vi neppe, men vi har forhåpentligvis krøpet nærmere :)

Tror ikke vi har tatt igjen dronninga men vi har gjort vårt beste. :)

Eg synes dokke har vert så aktive i heile dag... Kva skjedde med pausen? :):)
Hat vel hatt pauser på forskjellig tidspkt. Kom jo så mange inn her så det var kjekt å holde litt liv. :)

Ja, fy så snille dei har vert :) snakk om å backe oss opp på slutten, når vi var begynt å bli så lei :p

Huff :( Sovna på sofaen igår eg... Våknet rett før 12 av at Markus skulle ha mat....
Kjedelig når kvelden forsvinner i soving! Men du har nok trengt det da :)

Kjedelig når kvelden forsvinner i soving! Men du har nok trengt det da :)
Ja det gjorde eg! Har ikke sovet skikkelig på langt over en mnd.... :(
Merket at eg var farlig trøtt her om dagen da eg skulle skylle noe i vasken. Kjente noe rart på fingeren.. Og etter å ha stått og kjent litt på det kom eg på at det var kokvarmt vann som rant på den! :P Da ble det med et JÆVLI vondt! Hehe :D

Merket at eg var farlig trøtt her om dagen da eg skulle skylle noe i vasken. Kjente noe rart på fingeren.. Og etter å ha stått og kjent litt på det kom eg på at det var kokvarmt vann som rant på den! :P Da ble det med et JÆVLI vondt! Hehe :D
Oi, shit! :o Det er litt ekkelt :p
Jeg skulle ut av bilen til broren min, og bare satt og stirret på døren. Han spurte meg hva det var, hvorfor jeg ikke gikk ut, og da svarte jeg at jeg fant jo ikke knappen :p Husket faktisk ikke hvordan man åpner en bildør ;)

Skikkelig varmt vatn kan også vere så varmt at kroppen ikkje oppfatter det med det samme... Er du trøtt i tillegg kan det nok ta enda lenger tid. Håper du tok deg god tid til å kjøle ned handa :)

Jeg skulle ut av bilen til broren min, og bare satt og stirret på døren. Han spurte meg hva det var, hvorfor jeg ikke gikk ut, og da svarte jeg at jeg fant jo ikke knappen :p Husket faktisk ikke hvordan man åpner en bildør ;)

Hahaha, hysterisk festlig!! :D

Hper dere vinner :)

Huff stygt å le...

Back
Topp