Skal i utdrikningslag

Guttemamma10og13

Gift med forumet
Eg er inivtert i utdrikingslag til min svigerinne, bare om kvelden. Eg syns dette hørtes litt rart ut, vet de skal ha hele dagen. Eg har ikke noe godt forhold til ho så skjønner jo sånn sett at eg ikke trenger å være med hele dagen, men er det vanlig? Har aldri hørt om det før :-S
Har ikke fått vite noe om pris enno heller, skjønne rjo at de må vente til alle har meldt seg (frist idag), men hadde vært veldig ok med ca pris. I dag spurte eg om hva eg evt betaler for om eg blir med, for eg gidd ikke betale for deres dag når eg ikkje er med!!
Også tenker eg det heilt sikkert blir litt rart når eg (vi kanskje flere som er bare på kvelden) kommer etter at de har tilbrakt hele dagen i lag og kost seg og en del drikker helt sikkert. Bruden er gravid så ho gjør det nok ikkje.
Hva tenker dere?

hmm.. er du bare bedt til å være med på kvelden??? aldri hørt om før?? hehe.. det er vel litt spes.. men som du så hadde jeg aldri giddi å betalt for at di skal ha det moro som du ikke skal være med på?!?!

Burde no fått vore med hele dagen du. Teit at du kun får vere med på kvelden. Eg har bedt med mine svigerinner, og da for hele dagen.

Siden ho er gravid kan det jo hende at de tar det rolig på formiddagen, bare med de nermeste venninne. spah behandling og en rolig lunsj eller noke sont.
også stor fest på kvelden der alle andre er invitert..
eg veit ikkje eg,, bare gjetter

men du burde uansett få meir informasjon ang pris og opplegg. det synes eg ikkje er for masse forlangt!
har du spurt ho?

Ja er godt mulig det. Eg snakket med søsteren til bruden (min andre svigerinne) og ho er invitert med heile dagen (naturlig nok).
Men synes likevel det er litt rart, siden det ikke er noe stor fest på kvelden.. Men jaja.. Ho er jo sær nok til å ha noe sånt, eller at venninnene lager noe sånt for ho..
Eg blir så usikker om eg skal gidde å gå :s
Hva hadde dere gjort?

Hadde nok tatt turen om det ikkje innebærer øang reisveg og masse penger.
sjølv om dokke ikkje har så god kjemi, gir jo dette dere noke å snakke om seinere.
Trenger jo ikkje være så lenge eller drikke om det ikkje er kjekt.

ta med deg ei flaske vin, som du venter litt med å åpne :) virker det morro,så har du det kjempe festlig. er det kjipt så tar du er "Søren, eg må heim, gullet har våkna og sambo får ikkje roa han! og eg som hadde gleda meg son til dette, hatt med meg vin og allting.. sukk"

Mulig bare jeg som er rar men jeg hadde ikke giddet å gå.. Mener at når man får innbydelse til utdrikningslag så skal planen for dagen/kvelden være oppskrevet samt pris og plass.. + info.. Aldri vært borti at noen bare kommer på kvelden jeg.. Ville sendt hun en mld og spurt om det du lurer på også vurderer du etter det :) 

Skal iallefall ikke ha dårlig samvittighet for å ikke gå.. 

Jeg hadde også spurt henne om hvor mange er det som kommer om kvelden, og som ikke er innvitert på dagemoticon

Jeg hadde innhentet mer info før jeg hadde gått, ihvertfall. Kanskje det blir kjekkere enn du tror på forhånd? Gjør det som du føler for. Ingen som kan si noe på det.

Det synes jeg høres merkelig ut!
Jeg ville nok spurt om det var flere som skal komme kun på kvelden, og hva kostnadene er. Jeg ville heller ikke vært med og betalt for det de skal gjøre på dagtid.
Er det ingen fler som kommer til kvelden, så hadde jeg nok vurdert og ikke gått.

Takk for svar jenter :-) er godt å ha dere til hjelp altså :D
Eg fikk svar om at det er forskjellig pris dag og kveld og at det en aktivitet på dagen som ikke har plass til alle og at på kvelden blir det "fest"/babyshower. Eg vet ikkje hva eg skal gjøre enno så får tenke litt på det. Hadde eg kjent de som er der bedre ville eg nok gått, men føler det kan så utrolig rart og pinlig å komme på kvelden. Og tenk om eg er eneste ja =/
Eg skreiv til ho venninnen at det var så mye som skjedde hver helg at vi vurderte å reise vekk i pinsen og eg visste ikke at det var samme helg før i går, det er sannheten. Men så klart hadde ho vært en venninne hadde eg prioritert det uansett men men...

Back
Topp