skal i helgen da jenter??

babytutta

Forumet er livet
selv jobbet jeg 17-24 i går, og jobber til kl 1430 i dag...så er det helg.
skal i bursdagselskap kl 17 så ryker vel noen timer der da... lillebror blir 13 år[:D] må nesten på besøk, å spise kaker..hihi-
sambo er ikke hjemme idag/kveld, så tenkte jeg skulle være aleine å kose meg med snop å mat å se&hør å BV, å kanskje gjøre en del skoleoppgaver...men har fri i morgen, så kan ta oppgavene da også! kanskje det bare blir soffan på meg ja.. endelig!!!! jeg som jobber stort sett hver helg.

god helg alle sammen....[:)]

Ååååå.... skal bare slappe av! [:D] Skal ta meg en kafe tur kanskje, mannen kom jo plutseli hjem på torsdag så da kan han å jentungen tilbringe litt tid så jeg får ut å lufta meg litt..... vi var litt uenig igår, så det er godt å komme seg litt ut alene da... [:)]

ja da er det ofte godt med litt tid for seg selv..kose deg på kafetur du[:)]
ikke no alvorlig uenighet eller? må ikke svare asså[:)]

Kommer helt ann på... Akkurat nå venter jeg bare på telfon fra sykehuset...

Jeg sitter å venter på telefon fra sambo, om jeg skal reise til han... De måtte til lands, for det var så fælt vær, og så ligger de ikke så veldig langt (1,5 timer reising, ca.) her i fra... Blir kjipt hvis de bare skal jobbe, siden han har vært ute i 18 dager, og har 13 igjen, lenge det... Så håper at jeg skal på reis[:)]

ORIGINAL: * Babysyk *

Kose meg med sambo som endelig har kommet hjem [:D] 

lucky you...
Ser ut som jeg ikke skal reise[:(] De jobber... Men, reiser kanskje i morgen da...

Back
Topp