skal i dag?

prøver å få anna til å ta seg en lur nå, og når hu har stått opp fra den så tenker jeg at vi tar en tur på lekeplassen eller en gåtur siden snuppa ikke er så gla i å sitte på bakken å leke hehe
Så er det middag i ettermiddag og litt rydding. ellers så er det bare å slappe av siden det er tidlig opp i morgen..

Idag har Marius og jeg vært ute og gått en tur.
Vært borte hos fetter`n & tanta....vært borte å leka litt[:D][:D]
Så sovna han på veien hjem, og sover godt ute på varandan!!

Ellers idag så skal det slappes av, eldstemann skal kjøres i bursdag &
så skal jeg henge opp noen klær.
Så er det å lade opp til ny uke...

I dag måtte jeg opp kl.07....så rart å stå opp uten en propell i senga som står å strekker opp henda og vil opp...spise frokost alene var også kjedeligt gitt...så kjapp gå tur  til røde kors huset og rett på sanitetsvakt..til kl16 .på norges største håndball turnering for 12-13 åringer.8 idrettshaller rundt i Larvik i hele helga......langt og kjedlig å sitte i en idrettshall og passe på...og tida går ikke noe forterer når det detter inn med mms bilder av Casper og tantene på HARRY TUR...åååå jjjaaaa misunnnliggg hufff....men jeg får ta det igjen . Så lenge Casper koser seg så er alt.ok

resten av tida blir nå satt av til mat...og vente på at min kjære skal ringe..sånn  ca kl.18 pleier det å være....å ca kl.22 raser nok tantene inn døra med en sikkert forhåpentlig viss en trøtt og sliten gutt  [:D][:D][:D][:D][:D]

Ha en fortsatt god dag alle sammen.[;)]

I dag var herremannen og jeg oppe halv 7, for da bestemte Loke og Mille Sofie seg for at de skulle stå opp [:)]
Vi kosa oss med god frokost, og deretter masse lek!

Utpå formiddagen tok vi oss en lang trilletur med tvillingvognen i solskinnet!
Isolde og mannen kom tilbake fra daten sin tidlig ettermiddag, og da grilla vi ute og spiste vafler- namnam! Nå er vi hjemme i vårt eget hjem igjen (Har sovet hos Isolde hele helgen, hehe [;)])

I kveld kommer noen fra fæmlin til mannen min på besøk fra Stavanger, så det blir kaffe og kaker hos onkel & tante =) Veldig kos! Greit å møtes hos noen andre- da slipper man å fikse til og ikke minst rydde, hihi [:D]

Tror det blir tidlig kvelden i dag, er slitne allemann [:)]

Back
Topp