skal i dag da?

Astrone~Laluna

Forumet er livet
hello people,sitter her under dynen i sofaen jeg nå[:D]
ungene ser sabeltann[;)]
det SNØR ute!!!![&:]
jeg som hadde tenkt att vi skulle være mye ute,men jeg gidder jo ikke det nå....får se om vi kan bake noe,men tror ikke vi har nok mel.....
så blir vel bare en sløve dag kan jeg tenke meg...
skal alge levergryte til middag[:)]
har ikke spist det siden jeg ble gravid,så det gleder jeg meg til!!!!!
ha en fin dag gjengen!!!

her er det heldigvis ikke snø..og tviler på at det kommer og.. (heldigvis). Men litt overskyet er det.
Vi skal på middag hos mamma i dag vi.. mammas gode brune lapskaus..mmm.. gleder meg til det.

Ha en fin fin dag folkens :o)

overskya på fjellet i dag og... skal bare sløve hjemme og ha besøk av tante i dag.. blir koselig... hehe... og medisterkaker til middag!!!
ha en flott dag alle sammen. 4 dager til ny ultralyd nå.....

Her er det blå himmel og 23 grader [:D] så skal nok en tur på stranda i dag. Har besøk av mamma og pappa og mine søsken, de reiser hjem i morgen så de vil nok tilbringe siste dagen på stranda.

I morgen skal jeg til legen for å ta de første blodprøvene ++, har ikke fått gjort det ennå. Har blitt sendt frem og tilbake, men håper de kan få gjort det i morgen. Men har vært på UL da [:D]

Ha en god dag jenter[:)]

Det er jo ikke bare det at det SNØR i Bergen, men det laver ned!! Og blir liggende... Skjønner ikke at det går an, var jo vår stemning her før påske. Har ikke tenkt meg ut i dag nei, må jo finne frem skidressen hvis man skal ut. Bedre med teppe og sofaen ja. ha en fin dag jenter!

Back
Topp