Skal i bryllup!

• Trådstarter Trådstarter Koffert
  • Opprettet Opprettet
Har selv bestilt fra ASOS tidligere, mange fine selskapskjoler for gravide der, dersom du har tid til å vente på postgang. :)

Er jo fortsatt en del sommerkjoler til salgs ute i butikkene vil jeg tro, men kommer jo ann på hvor pyntet du vil/skal være for anledningen men kan jo hende noen av de vanlige kjedene har en fin, lang kjole?

Ellers har jo du Zalando også.

Jeg ville funnet frem den fineste maxikjolen du har i skapet. Evt kjøpe en ny. Mange av maxikjolene har liv under brystene, noe som gjlr dem perfekt for oss gravide

https://www.purlogpersille.dk/shop/ventekjoler-27c1.html
Her selger de endel kjoler. Og veldig fornøyd med min som er bestilt derifra [emoji4]
Det er jeg også! Bestilte mange der sist, dog ammekjoler. Men kan bruke de fleste nå også.

Ellers kommer det jo an på hvor stor du har blitt. Jeg har en del kjoler fra Floyd jeg kunne brukt, i hvert fall lenge, usikker på om de fortsatt ville passet over magen (og puppene). Men ta turen i butikkene og se på salget etter maxikjoler med høyt liv som noen skriver. :) og legg gjerne ut bilde i finstasen :)

Vet ikke om du har tid til å bestille på nettet, men ammebutikken har også en del fine kjoler som passe for både gravide og ammende. Og så støtter du en god sak samtidig [emoji5]

Asos har mange fine!! Både i gravidestr og store str. Var i bryllup nå for 2 uker siden, (har termin 28. Sept) kjøpte stor str (ikke gravidekjole) fulgte målene og den var sååå fin på om jeg får si det selv[emoji86]

Åh, her var det mye fint!
Men de er vel vanlige størrelser, så da passer de nok ikke meg som er en ekstra stor fra før av :(
Synes de var litt stor i str. Men nå vet jeg jo ikke hvilken str du bruker til vanlig.

Sniker fra desember.

Jeg synes Floyd har mange fine, lange kjoler. De er ofte også videre fra brystet og ned så det kan hende det går fint med litt mage :)

Skal selv i bryllup i september, og bestilte kjole fra Asos i dag. De hadde flere fine fotside kjoler for gravide. :)

Mamalicious eller hvordan den nettsiden staves :) Der er det mye fint :)

Back
Topp