Skal i bryllup til min manns eks..

KFH83

Endelig mamma :D
jentene i juni13
Trenger hjelp !!

Min snille mann forstår at jeg vil føle meg perfekt i dette bryllupet, så han sa jeg kunne få en ny kjole :D

Det står mellom 3 stk.. hjelp meg !!!

Jeg er 172 cm og ikke syltynn, men fornøyd :) Jeg er lys i huden, men skal ta sol (blir da gyllen) og har mørkebrunt langt hår.. :)

image.jpg image.jpg image.jpg

Nr 1 eller nr 3

Men det er fordi jeg ikke er fan av røde kjoler :) syns nr 2 var fin, men ville hatt den i en annen farge :) nr 1 var jo sexyyyy med den splitten da!

Men hvorfor i all verden skal dere i bryllup til eksen? Moren til stedatteren din eller? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nr 1 eller nr 3

Men det er fordi jeg ikke er fan av røde kjoler :) syns nr 2 var fin, men ville hatt den i en annen farge :) nr 1 var jo sexyyyy med den splitten da!

Men hvorfor i all verden skal dere i bryllup til eksen? Moren til stedatteren din eller? :)

Ja, det er mor til bonusbarnet :) Skal i utdrikningslag og 31.mai :D Hun er veldig snill og grei, vi har et godt forhold :)

Nr. 1 da altså.. Trenger hjelp, vil gjerne se SMASHING ut :P

Ja, det er mor til bonusbarnet :) Skal i utdrikningslag og 31.mai :D Hun er veldig snill og grei, vi har et godt forhold :)

Nr. 1 da altså.. Trenger hjelp, vil gjerne se SMASHING ut :P
Så godt å høre dere har et slik forhold! :) skjønner godt du vil det ... ;) hihiihi . Vi må få se bilde av deg med kjolen det blir på! :D

Når man har 'litt ekstra' er vel kanskje ikke denne ryggen så kul?

image.jpg

Når man har 'litt ekstra' er vel kanskje ikke denne ryggen så kul?

Vis vedlegget 60860
Kommer an på hvor mye ekstra du har :p Det er ikke pent om det tyter ut over kantene og i den åpningen.
Jeg synes nr. 1 eller nr. 2 var finest :) Du vet best hvordan farge du kler best :)

Regner med du blir smashing uansett hva du kler på deg :)

Forresten.. Så koselig at dere har så fint forhold. Det gleder mitt hjerte at noen familier får det til å funke på tvers av x´er.

Jeg likte best nr to! Og tror du ville vært nydelig i den fargen!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer an på hvor mye ekstra du har :p Det er ikke pent om det tyter ut over kantene og i den åpningen.
Jeg synes nr. 1 eller nr. 2 var finest :) Du vet best hvordan farge du kler best :)

Regner med du blir smashing uansett hva du kler på deg :)
Åh, tusen takk :)

Har vel 3-4 kg for mye..

Sier d her også, Helt klart nr 1! Var noe rart med nr 3, lengden og hvordan skjørtet hang trur jeg.

3-4 kg er ikke stort, vil ikke tro noe tyter av den grunn.

Hvor har du forresten funnet kjolene? :)

Jeg syns 2 var finest! Men jeg elsker røde kjoler :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg syns 2 var finest! Men jeg elsker røde kjoler :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Takk jenter :)

Har bestilt den blå, flest likte den ;)
Den rød va utsolgt i min str, og den svarte som eg opprinnelig kunne tenkt meg, va det ingen andre som likte :P
Så da blir det blå, med åpen rygg :D
Blir det feil, kunne eg bare returnere den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skriver her også , jeg syns mest den blå, deretter den røde . Den siste var litt kjedelig. Lykke til med valget :)

Jeg sa jo den røde.. men når jeg ser nærmere etter har den et snitt som kan slå begge veier; enten blir du helt smashing! Eller så kan du se gravid ut.. uansett med noen kg for mye eller ei. Jeg er litt gammeldags ifht bryllup, og syns fortsatt ikke svart sømmer seg da.. så helt klart blå! Skjæringen i ryggen gjør prikken over i`en, og jeg er sikker på du blir en nydelig gjest! :) blått er også en slik farge som du kan både smykke og sminke deg opp en del med uten at det blir for stivt! :)

Back
Topp