Skal i bryllup... (kjole)

Jeg synes den ble for hverdags og litt dyster til bryllupp

Nei, jeg ville ikke brukt den om jeg var deg, fordi den så hverdagslig ut :) Har du funnet flere kjoler som du liker?

Nei, finner ingen andre... Da må jeg skifte fasong :-P Følte jeg kunne gjemme meg litt vekk i denne..

Personlig syns jeg den ble for kjedelig. Litt mer som et hverdagsantrekk. Men mye pga mønsteret.

Påskeharen skrev:
Nei, jeg ville ikke brukt den om jeg var deg, fordi den så hverdagslig ut :) Har du funnet flere kjoler som du liker?

hva slags fasong har du da?

Trone skrev:
Hadde ikke vært aktuelt for meg å gå i den i ett bryllup. Sorry.

Håper du finner en kjole uansett :) 

Enig!

Synes den ble altfor "joggebukse aktig" heheh

Påskeharen skrev:
Her er et ekstra forslag, håper du får nytte av forslagene våre :)

Hvis ikke du liker å bruke bolero, så har denne kjolen ermer. De selger den i svart og rød.

http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=52155&productId=338593&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

fiiin, passer til alle kroppsfasonger og denne! Så kan man stæsje med et stort smykke eller store øredobber for eksempel, spesiellt hvis man er litt sexylubben eller videre oppover på vektskalaen  (like me)

Så søte dere er!!

Det er vanskelig å forklare fasongen min. Jeg har alltid vært veldig tynn, uten pupper.. men etter to tette svangerskap, så er jeg ikke sååå tynn, men fremdeles uten pupper

Altså jeg er 1.66 høy, og 58 kilo. Null pupper (eller kanskje litt på venste side), og litt mage.. derfor stikker magen utenfor puppene og jeg føler jeg ser gravid ut i alt..
I tillegg er jeg rødhåret og meget blek.. he he..

Og veldig masse åreknuter på venstre fot, de synes godt gjennom strømpebukse. (Står på venteliste på operasjon på Aleris, så mulig dette er et ikke-problem)

Hva med en lang kjole, som har ekstra lag med stoff over puppene (rynsjer(?)? Da ser bysten større ut og du skjuler det til vil, den må da gå ut som en A fra brystene og ned. greit å ha lang kjole i februar kanskje:P?

Bunad er jo bare genialt da - beste antrekket i bryllup spør du meg :-) Ellers er det jo mange andre Mette Møller kjoler i samme fasong med litt mer 'festlige' stoffer da.

Back
Topp