Skal holde tale i bryllup.. opptatert

venter nr 2

Glad i forumet
I morgen gifter søsteren min seg og jeg skal holde tale, jeg gruer meg så jævelig og håper jeg klarer å gjøre det.. det er det verste jeg vet å stå sånn men vil veldig gjerne si noen ord til hun..
Trenger noen oppmuntrende ord[;)]

Da er talen holdt og det gikk over all forventning.. stolt[;)]

Gratulerer med at søsteren din skal gifte seg! Hva er vel hyggeligere! Og du er vel en av de eller den som kjenner henne best. Så dette går nok kjempe bra!!!
Rock on!
HUsk å fortelle hvordan talen og bryluppet gikk da=). Så romantisk<3

ORIGINAL: Jaybird

Gratulerer med at søsteren din skal gifte seg! Hva er vel hyggeligere! Og du er vel en av de eller den som kjenner henne best. Så dette går nok kjempe bra!!!
Rock on!

Ja skal fortelle på søndag, blir nok sent i morgen. [:D] Ja håper det går bra, redd jeg stammer og slikt.. håper ikke det [;)][&:]

Du klarer det helt sikkert kjempefint[:)]

Tipper det blir mange våte øyekroker i morra[:)][:)]

Lykke til med talen[:)]

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Rock on!

Ja skal fortelle på søndag, blir nok sent i morgen. [:D] Ja håper det går bra, redd jeg stammer og slikt.. håper ikke det [;)][&:]

Får sove lenge på søndag da;). Bv blir jo stengt fram til utpå formiddagen[:(]

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Rock on!

Får sove lenge på søndag da;). Bv blir jo stengt fram til utpå formiddagen[:(]

Ja det stemmer, men skal logge meg inn med en jevne mellomrom jeg etter 14.00 [:D]

Back
Topp