SKAL HA TVILLINGER!!!!

weeeeee, Spennende[:D] Gratulerer med begge to[;)] Er nok en tilvenningssak[:)]

hører ikke til her inne, men må snoke litt siden sess1976 er veninna mi...

gratulerer så masse med to spirer... kan bare si at du har utrolig mye å glede deg til. tenkt deg dobbelt opp av alt da!!!! dobbelt opp med smil, latter, små barneføtter som tusser over gulvet, dobbelt opp med klemmer og kyss. ja dobbelt opp av alt... du har masse å se fram til[:D] dette vet jeg av erfaring[:D][:D] det er helt fantastisk å ha tvillinger..

masse lykke til i svangerskapet[:D] (er nesten litt missunnelig på deg jeg nå, kunne tenkt meg et par tvillinger til jeg[:D])

Gratulerer!jeg er fryktelig spent,da jeg har mistanke selv at jeg kan ha 2 stk i magen...;)og det får vi vite imorgen.

ORIGINAL: Sarah

Så utrolig artig med tvillinger hegemw, det er jo fantastisk. Hadde du trodd det selv? Gratulerer med 2 små og masse lykke til videre =) Stor Sarahklem

satt jo inn 2 egg så viste jo at sjansen var der, hadde litt håp at det var to også, hehe
men var allikvel et lite sjokk når ho sa det var 2 der.

lykke til du også vennnen, så koselig at du også har blitt gravid.

ORIGINAL: Ida82

weeeeee, Spennende[:D] Gratulerer med begge to[;)] Er nok en tilvenningssak[:)]

heisann, takk. så stor snuppa di har blitt nå :)
tiden har jammen gått fort

ORIGINAL: tittilotta

gratulerer så masse med to spirer... kan bare si at du har utrolig mye å glede deg til. tenkt deg dobbelt opp av alt da!!!! dobbelt opp med smil, latter, små barneføtter som tusser over gulvet, dobbelt opp med klemmer og kyss. ja dobbelt opp av alt... du har masse å se fram til[:D] dette vet jeg av erfaring[:D][:D] det er helt fantastisk å ha tvillinger..

masse lykke til i svangerskapet[:D] (er nesten litt missunnelig på deg jeg nå, kunne tenkt meg et par tvillinger til jeg[:D])

takk :)
så koselig at du titter innom her da.
så du har 2 du også ja, ja gleder oss masse nå.
du kunne tenkt deg 2 til ja, hehe det hadde kanskje blitt litt slitsomt kanskje.

ORIGINAL: Marilea

Gratulerer!jeg er fryktelig spent,da jeg har mistanke selv at jeg kan ha 2 stk i magen...;)og det får vi vite imorgen.

takk, så spennende da,  håpe det er 2 da :)

ORIGINAL: hegemw

ORIGINAL: tittilotta

takk :)
så koselig at du titter innom her da.
så du har 2 du også ja, ja gleder oss masse nå.
du kunne tenkt deg 2 til ja, hehe det hadde kanskje blitt litt slitsomt kanskje.

neida, blir kanskje litt slitsomt de første mnd kanskje... men jeg er jo vant til tvillinger. hadde ingen fra før. så vi vet bare om hvordan det er å ha to. og det er helt topp[:D]

Back
Topp