Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sarah
Så utrolig artig med tvillinger hegemw, det er jo fantastisk. Hadde du trodd det selv? Gratulerer med 2 små og masse lykke til videre =) Stor Sarahklem
ORIGINAL: tittilotta
hører ikke til her inne, men må snoke litt siden sess1976 er veninna mi...
gratulerer så masse med to spirer... kan bare si at du har utrolig mye å glede deg til. tenkt deg dobbelt opp av alt da!!!! dobbelt opp med smil, latter, små barneføtter som tusser over gulvet, dobbelt opp med klemmer og kyss. ja dobbelt opp av alt... du har masse å se fram til[:D] dette vet jeg av erfaring[:D][:D] det er helt fantastisk å ha tvillinger..
masse lykke til i svangerskapet[:D] (er nesten litt missunnelig på deg jeg nå, kunne tenkt meg et par tvillinger til jeg[:D])
ORIGINAL: hegemw
ORIGINAL: tittilotta
hører ikke til her inne, men må snoke litt siden sess1976 er veninna mi...
gratulerer så masse med to spirer... kan bare si at du har utrolig mye å glede deg til. tenkt deg dobbelt opp av alt da!!!! dobbelt opp med smil, latter, små barneføtter som tusser over gulvet, dobbelt opp med klemmer og kyss. ja dobbelt opp av alt... du har masse å se fram til[:D] dette vet jeg av erfaring[:D][:D] det er helt fantastisk å ha tvillinger..
masse lykke til i svangerskapet[:D] (er nesten litt missunnelig på deg jeg nå, kunne tenkt meg et par tvillinger til jeg[:D])
takk :)
så koselig at du titter innom her da.
så du har 2 du også ja, ja gleder oss masse nå.
du kunne tenkt deg 2 til ja, hehe det hadde kanskje blitt litt slitsomt kanskje.