SKAL HA TVILLINGER!!!!

hegemw

Forumet er livet
har seg sånn at vi dro på legevakten idag, pga jeg fikk en blødninge idag også,
så da dro vi rett dit, de var så snille og sjekket meg, alt var bra med begge to, fikk med meg bilde hjem.
så har en litt sjokkert mann her nå, hehe selv om han viste det kunne bli to, men han har begynt å summe seg litt nå da.

så blir mye mere å tenke på nå da, to av alt :)

så gøyt med to då snuppa[:D]tihi[:D]

håper blødningen gir seg, slike ting er rett og slett plagsomme[:'(]

stor klem til deg fra meg[:D]

Hegemw gratulerer så mye med tvillinger, jeg har bare et råd å gi deg nå, fri litt til Apple under veis du, det er mye man trenger til 2. Alt som du kan få tak i pent brukt hjelper på[8D]

Kjønner godt at din mann er ganske fortumlet, litt skremendes dette her kan jeg tenke meg.

Ønsker dere lykke til alle 4, så glad på deres vegne.

Håper at blødningen gir seg og at du ikke bir plaget med dette da.

Oi. Dobbel lykke[:)] Gratulerer så mye med tvillnger.
Skjønner godt at mannen din ble litt sjokka.[:D]

Oi, litt av en dag med andre ord[:)] Gratulerer med tvillinger[:D] Så morro da[;)]

For mange (inkl.meg selv[:)]) er (var) første tanken; "Oi, tvillinger, så mye arbeid!" Men har hørt av de som har tvillinger at det er jo så utrolig mange ekstra gleder med tvillinger[:D] Ja, klart det er mer arbeid, men det er vel mest de første årene vil jeg tro. Og siden det er prøverør, så er du kanskje ferdig med det med denne omgangen (hvis ikke dere vil ha flere enn to da[;)])
Mannen din kommer nok snart over sjokket[;)] Kos dere med resten av svangerskapet, håper blødningene gir seg og ikke kommer tilbake! Selv om det ikke er noe farlig, så skaper det mye redsel og bekymringer.

Så lykke til videre. Krysser fingrene[:D]

takker alle sammen.

var så utrolig deilig å se hjertene dunke inni magen min :)

ja apple, jeg kommer til å spørre deg om mye :)))))

ja håpe de blødningene gir seg nå.

Wow, gratulerer så mye med tvillinger i magen. [:)]

Sååå koselig hegemw! [:)][:)]

Oi, så morro vennen!!! Tenk to stykker som skal skape glede og rabalder... [:D]

Skjønner det var litt sjokk, men for en utrolig god nyhet å få når en bekymrer seg for å blø...

Grattis med tvillinger!!!

ORIGINAL: VilSåGjerne

så gøyt med to då snuppa[:D]tihi[:D]

håper blødningen gir seg, slike ting er rett og slett plagsomme[:'(]

stor klem til deg fra meg[:D]

takk alle sammen.

ja er utrolig morsomt med 2. bare å venne seg til at magen vokser fortere nå da.

ORIGINAL: Sylvana

GRATULERER. [:D]

så gøy[:D]

Ååååh, så spennende med to babyer inni der da[:)] Kan tenke man blir litt sjokka selv om man hadde sett for seg muligheten at begge hadde festet seg[:)]

Gratulerer!!!

Så spennende da med tvillinger. grattulerer så masse [:)]

Gratulerer så masse. Dette var en kjempe nyhet. Tenke seg, 2 små nurk

ORIGINAL: Hope

Oi. Dobbel lykke[:)] Gratulerer så mye med tvillnger.
Skjønner godt at mannen din ble litt sjokka.[:D]

takk babysyk,  ja deilig med 2 hehe.
ikke lenge til du får ut snuppa di heller.
lykke til med det vennen

Så utrolig artig med tvillinger hegemw, det er jo fantastisk. Hadde du trodd det selv? Gratulerer med 2 små og masse lykke til videre =) Stor Sarahklem

Back
Topp