Skal ha seg med andre

Go`natt

Andre møte med forumet
Føler meg tråkket på.... separert ja, men likevell...
Han sier alt til meg, skulle nesten ønsket at han lot vær... nå neste helg skal jeg ha sex med.... også navnet hennes...
Jeg vil IKKE vite sånn.
Hvorfor må han da informere meg [:'(]
 
tror ikke jeg har fått med meg alt her jeg... er du gravid med den mannen og han har allerede funnet seg ei ny?
 
HAdde blitt kjempesint hadde det vore meg... [:@]
Du skal ikke si sånt uansett om dere er separet eller ikke[:'(]
 
 
Hmmm si bare igjen at du har truffet en gammel flamme som du har deg med... og at han vil være faren til babyen din....
Om han er så barnslig, så kan vel du være det også!
 
Han sier det bare er sex for sex sin del, men måtte han fortelle det til meg da ?????????[:@]
 
Han sa hvem hun var og hvor hun bodde, og har så lyst til å ringe.. og gi henne dit pepperen gror... [:@] hold deg unna liksom..
Men da mister jeg hans tillitt og det vil jeg jo ikke..
 
Men ønsker det.. å absolutt.
 
Gjør han det bare på pur f.... eller tror han at du er en kompis???
Hvis han tror det kan du jo prøve å si det til han at du ikke vil vite hvem han har seg med!!!! Jeg hadde klikka i vinkel[:@][:@][:@]
 
Ignorer han og glem han, få han ut av livet ditt hvis han holder på slik. Enten så  A: han har virkelig tenkt til det, og dermed et rasshøl som har behov for å vifte "ideen" for deg / "gloate".
Eller B: Han er psykopat, har ikke tenkt til det men driver med psykisk krigføring og har enda ikke lært seg at slikt intrigemakeri slutter de fleste med når de er 12.
 
Uansett A eller B så er du bedre foruten han. Ikke grav, ikke spør hvorfor han må fortelle sånnt, ikke ring henne, lev ditt eget liv og ikke lev det igjennom han, ikke la han avgjøre lykke/ulykke i livet ditt for en slik person vil kun bringe ulykke i lengden.
 
Enig med Karmacom
 
Sorry at jeg sier det, men herregud for en dust!!! snakk om å gjøre sitt beste i å gjøre deg sjalu da! Jeg ville sagt det jeg mente om jeg var deg..
 
Neste gang, vist det er face to face da. Så hev et øynebryn og se rart på han som om du lurer på hvorfor han forteller de t itl deg.
 
ORIGINAL: Go`natt

Han sa hvem hun var og hvor hun bodde, og har så lyst til å ringe.. og gi henne dit pepperen gror... [:@] hold deg unna liksom..
Men da mister jeg hans tillitt og det vil jeg jo ikke..

Men ønsker det.. å absolutt.

Ka skal du med tilliten til en sånn fyr, da??? Hvis han skal drive å ha sæ med andre kvinnfolk, så virke det jo ikkje som han e så seriøs med hensyn til dæ? Sex før sexen si skyld, han kan ryke og reise, spør du mæ!
 
Han sier det for å såre deg. Dumme mannen!
hadde jeg vært deg, hadde jeg sett dumt på han og ledd litt, fått han til å føle seg litt dum, og pratet videre om noe heeeelt annet.
IKKE vis han at du blir såret.
Kom deg videre og finn en som er litt mer mann! Som kan ta vare på deg og respektere deg!
Lykke til!
 
Back
Topp