Skal ha en litt alternativ dag. OPPDATERT

Silje1982

Forumet er livet
Jeg har aldri vært hos ei som driver med reading, men det skal jeg altså i dag og jeg er veldig spendt[:)] Jeg er nysgjerrig på om hun sier ting som stemmer og klarer å gi meg svar på mye rart. Søsteren min var hos henne for noen dager siden og hun kunne beskrive meg og barna mine uten at søsteren min sa noe. Klarte til og med å si navnet på eldstesønnen min og kunne fortelle at datteren min kan se døde folk. Hun kunne også fortelle om min døde onkel og om en episode som moren min opplevde for mange år siden i huset til besteforeldrene mine. Så jeg er utrolig fascinert og ble fristet til å prøve det[:)] Jeg er veldig nysgjerrig på om hun klarer å lese meg rett. Jeg har ikke sagt at det var søsteren min eller at jeg har barn eller noe som helst. Så dette skal bli spennende[:)]

------------------------------------------

Ja, da har jeg vært hos hun som skulle spå meg eller lese livet mitt i kortene sine eller hva jeg skal kalle det[:)] Og jeg ble egentlig ganske fascinert jeg da[:)] Det første hun spurte om var at hun fikk en følelse angående magen min. Om jeg hadde vondt eller noe. Da jeg fortalte at jeg var gravid skjønte hun hva det var snakk om[:)] Hun sa med en gang at dette var 3. barn og at jeg var gift[:)] Hun så at jeg fikk ei jente og beskrev hvordan hun ville se ut. Hun sa også at hun så en del penger i livet vårt fremover og det kan stemme for mannen min har nettopp begynt i ny jobb hvor han tjener en god del bedre og hun så at jeg kom til å kurse meg eller skifte jobb som også kan hende for jeg har vurdert skole eller gjøre noe annet etter permisjonen min er over[:)] Hun spurte også om vi ville flytte og så etter nytt hus. Det er også tilfelle. Vi myser litt og drømmer oss litt bort, men må nok kanskje vente litt til. Hun mente vi kom til å ha nytt hus innen et år så det skal bli spennende og se om hun har rett. Hun begynte også å snakke om at jeg hadde noen rundt meg som var født i september og var jordtegn. Og alt peilet seg inn på venninnen min som ble drept i bangkok. Hun jeg var hos fortalte at hun stoo bak meg og at hun ofte var med meg. Hun spådama fikk en følelse av at hele kroppen fikk et vanvittig press og lurte på om venninna mi ble drept momentant. Da kunne jeg fortelle at hun ble meid ned av en stor maskin. Spådamen min så på meg og sa at hun venninna mi sto og sa **** som da faktisk er navnet på forloveren min. Jeg holdt på å falle av stolen. Jeg forklarte at det er forloveren min og hun spådama fikk vondt innvendig og verket i hele kroppen. Da kunne jeg fortelle at forloveren min sliter med ME (utmattelsessyndrom) så hun er mye syk og sliten. Da ble jeg helt paff. Aldri i verden at hun kunne finne utav denne informasjonen av å google meg eller slike ting for det prøvde jeg selv og da fant jeg ingenting på meg selv[8D] Syns det er litt fascinerende[:)] Hun så bare lykke fremover. Hun så at jeg har hatt en veldig tung tid, som er sant, men at ting så lysere ut og at jeg nå kom til å få en ny start, stabilt forhold, god økonomi, 3 barn og at jeg kom til å bli enda mer forelsket i min kjære mann[:)] Så jeg syns dette så veldig lovende ut[:)]

Lykke til[:)]
Jeg ringte til ei for en liten stund siden, før jeg visste jeg var gravid. Og hu mente vi kom til å slite med å få barn.... sååå jeg veit ikke helt jeg! vi prøvde jo ikke engang, det bare skjedde[8D]
Jeg har virkelig stor tro på sånt, men blei litt skeptisk etter alt som har skjedd nå i ettertid!
men jeg VIL virkerlig tro på det[8D]

ORIGINAL: maltesers

Lykke til[:)]
Jeg ringte til ei for en liten stund siden, før jeg visste jeg var gravid. Og hu mente vi kom til å slite med å få barn.... sååå jeg veit ikke helt jeg! vi prøvde jo ikke engang, det bare skjedde[8D]
Jeg har virkelig stor tro på sånt, men blei litt skeptisk etter alt som har skjedd nå i ettertid!
men jeg VIL virkerlig tro på det[8D]

Det skjønner jeg godt gjorde deg skeptisk[:)] Og jeg tror ikke at alle disse her "spådamene" eller hva jeg skal kalle dem er like seriøse[:)] Så jeg tror nok at vi skal ta det med ei klype salt[:)] Men jeg tenkte at siden hun fikk frem så mye som stemte på søsteren min og til og med snakket om onkelen min som er hennes hjelper og kunne fortelle så mye som hun ikke kunne ha visst så gir jeg det en sjanse[:)] Men jeg har åpent sinn og tror det ikke før hun sier noe hun ikke kunne visst[:)] Kanskje hun klarer å se at jeg er gravid?[8|] Hvis hun klarer å komme frem til det så skal jeg heller være imponert[:)]

Oi, så spennende!! [:)]

Slike ting er så fascinerende[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Oi, så spennende!! [:)]

Slike ting er så fascinerende[:D]

Ja, det er kjempe spennende[:)] Jeg både gruer meg og gleder meg[:)] Jeg gruer meg i tilfelle hun ikke finner utav noe eller i tilfelle hun finner utav ting som virkelig kommer til å sette meg ut. Samtidig så håper jeg å få svar på ting og tang og håper at hun skal kunne gi meg svarene[:)]

Jeg var gravid når jeg ringte hu, fant det ut 5 dager seinere, hu så jo at jeg kom til å slite med å få barn, så kan jo hende vi har hatt muligheten flere ganger før, at det kunne ha klaffa, bare at den ikke satt.
MEN hu så også at det var en permisjon på meg i vente, ikke langt fram i tid, så om det var dobbeltbooking eller ikke veit jeg ikke[8D][8D]

Blir en spennende dag for deg idag da!!:D
Gleder meg til oppdatering[;)]

åååh, det har eg så lyst å prøve!!!
veit ikkje om ei som er flink i bergensområdet vel??[;)]

Dessverre kjenner jeg ikke til noen i bergensområdet[:)] Jeg har aldri vært borti noe sånn som dette så jeg prøvde kun denne dama pga at søsteren min hadde vært der og så mye stemte på henne[:)]

ORIGINAL: Superglade

åååh, det har eg så lyst å prøve!!!
veit ikkje om ei som er flink i bergensområdet vel??[;)]

Hun ene som vant 6 sans for ett par år siden bor jo i bergen[:)]
Kjenner noen som har vært hos henne, og var veldig fornøyde! men vet ikke hvordan de kom i kontakt med henne..

Åååå!! Så spennende!! Det der har jeg og lyst til å prøve!! Har billetter til Lisa Williams når hun kommer til oslo til høsten, gleder meg masse, men kunne virkelig tenkt meg en privat reading også alså! [:D]

Så moro!! Hørtes ut som ei kjempeflink dame[:D][:D][:D]

Ja, det var ganske interessant[:)] Og ja, jeg vil vel si at det var verdt og prøve[:)] Og forresten, det glemte jeg også å si. Hun mente faktisk at jeg også hadde slike evner[:D] Men tror ikke jeg tør å gjøre noe med det[8D]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Ja, det var ganske interessant[:)] Og ja, jeg vil vel si at det var verdt og prøve[:)] Og forresten, det glemte jeg også å si. Hun mente faktisk at jeg også hadde slike evner[:D] Men tror ikke jeg tør å gjøre noe med det[8D]

Det fikk jeg høre at jeg hadde også. Svigerinna mi fikk også høre det. Så enten sier de det til alle, eller så er det mange som har evner, men ikke veit hvordan de skal brukes[8D]

Jeg skulle gå foran å "føre lyset", men hva hu mente med det aner jeg ikke[8D]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Det fikk jeg høre at jeg hadde også. Svigerinna mi fikk også høre det. Så enten sier de det til alle, eller så er det mange som har evner, men ikke veit hvordan de skal brukes[8D]

Jeg skulle gå foran å "føre lyset", men hva hu mente med det aner jeg ikke[8D]

Gå foran og føre lyset?[:)] Ja, du skulle ha spurt henne hva hun mente[:)] Ja, ikke vet jeg, men jeg vet ikke om jeg vil ha slike evner som hun snakker om[:)] Har i hvertfall ikke lyst til å se døde mennesker og kjenne smerte[8D] Og forresten, nå kom jeg på en ting til jeg glemte å skrive her. Hun satt hele tiden og klaget på halsen og spurte om jeg hadde vondt i halsen. Det kunne jeg bekrefte og nå i kveld er det super vondt. Skjønner ikke at hun klarte å merke det[8D]

så merkelig[8D] men hvis hu ser inn i framtida så så hu vel det[8D][8D]

Kult!![:D]
Har og tenkt mye på å gå til en healer! Egentlig av flere grunner. Men så var d å finne en da og jeg vil ikke svi lommeboken av meg for d. Aner ikke hva noe sånt koster!?
Hadde vært greit å kjenne til noen som driver med sånt.
Ene tingen jeg vil vite e om mine følelser på at min farfar e med meg stemmer. Føler ofte hans nærvær[:)] Han døde for over 10 år siden.
D dukker nok opp en healer når jeg trenger d[;)][:)]

ORIGINAL: Cathygirl

Kult!![:D]
Har og tenkt mye på å gå til en healer! Egentlig av flere grunner. Men så var d å finne en da og jeg vil ikke svi lommeboken av meg for d. Aner ikke hva noe sånt koster!?
Hadde vært greit å kjenne til noen som driver med sånt.
Ene tingen jeg vil vite e om mine følelser på at min farfar e med meg stemmer. Føler ofte hans nærvær[:)] Han døde for over 10 år siden.
D dukker nok opp en healer når jeg trenger d[;)][:)]

Ja, hun her var i hvertfall ikke dyr[:)] Eller det vil si. Det var jo dyrt nok. Men jeg fikk masse informasjon og så kostet det 500 kr, men da fikk du også en cd av samtalen[:)] Det er godt mulig at farfaren din er hjelperen din og er med deg hele tiden[:)] Hadde jo vært spennende for deg og funnet ut om farfaren din er rundt deg[:)]

Så moro!! Hørtes ut som ei kjempeflink dame[:D][:D][:D]

Back
Topp