Skal ha barnevakt på mini...

Mammatil1gutt

Forelsket i forumet
i natt og som jeg gruer meg [:(] veit jo at han får det bra hos mine foreldre men synes det er kjempe kjett uansett..

flere som har hatt det slik ?

Jepp, hadde det slik jeg også!! Lurte på å snu og hente henne igjen.... [;)]
Men vet jo at hun var i gode hender og at besteforeldrene storkoste seg sammen med snuppa....
Be om ofte oppdateringer og bilder- det gjorde jeg! [8D][:D]

Hadde det også sånn. Hadde barnevakt for første gang forrige helg, og selvom jeg visste hun kom til å få det bra så klarte jeg ikke helt å slappe av før jeg hørte hun sov søtt i senga "si" ;) hehe.

OH YESS!!!

var overnervøs første gangen!
men av en eller annen grunn så er jeg mer "nervøs" når svigers skal ha henne ,
enn når mine foreldre skal ha henne!vet ikke hvorfor..

men nervøs blir jeg uansett...hehe...

Det går så bra veit du. Be de sende mel ofte og kos deg masse. Veit godt hvordan du har det da[;)].

JEg driver å vurdere om jeg skal ha b.vakt med overnatting på snuppa 4-5 mars. men er veldig usikker.
Mamma og pappa har alt sagt ja så det er egentlig opp til meg!! hehe

Nei, skjønner det faktisk ikke[8D] Aldri vært sånn[X(] Sikkert jeg som har et probleeem[:D]

ORIGINAL: Lillesnille

Nei, skjønner det faktisk ikke[8D] Aldri vært sånn[X(] Sikkert jeg som har et probleeem[:D]

Even sov hos mamma for 2 uker siden, fredag til lørdag ! syns det var helt fantastisk ! [:D] hadde jeg syns det var ille så trur jeg ikke jeg hadde sendt han bort..

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ORIGINAL: Lillesnille

Even sov hos mamma for 2 uker siden, fredag til lørdag ! syns det var helt fantastisk ! [:D] hadde jeg syns det var ille så trur jeg ikke jeg hadde sendt han bort..

skjønner hva du mener!
hadde jeg vært REDD for å sende ho vekk..hadde jeg aldri gjort d!
er veldig trygg på at ho har d fint der ho er - er mest meg d går på,at jeg savner ho og alt d der...

jeg er ikke redd for og sende han bort veit at han er trygg og alt detder men er bare meg det er ille for:)

Vi hadde barnevakt for en natt første gang da jenta vår var 4 mnd.
Jeg hadde pumpa ett lager å vi skulle på sommer fest husker jeg.
Jeg satt nesten å grein på Horten feria haha....
Huff ja det er sårt. jeg tenkte på henne hele tiden og tror du ikke jeg babla om henne hele tiden.

Men jeg klarte å slappe av og kose meg også og jeg nøyt det veldig.[:)]
Gud så deilig det var å se henne igjen dagen etter.

Nå er det svigermor som bor nærmest, siden mine bor i sverige. så vi har ikke hatt pass på minin enda.
stakkars svigermor jobber dag, natt og helg og går på skole...hun kan ikke få to barn for en natt enda[8D]
Også har jeg ikke orka å pumpe denne gangen å fryse et lager,så pass må vente og svigermor har lovet å passe begge to en natt.

Merker jeg gleder meg veldig til det og jeg tror det blir lettere denne gangen, siden jeg trenger det så mye mer.
Blir litt sliten av to små troll på under 2 år også.[8D]

jeg sjønner deg godt..

jeg er litt sånn at jeg ikke savner christian (savner han jo altså, men tenker ikke så mye på d), MEN når vi henter han, SÅ inser jeg hvor mye jeg egentlig har savnet han.. hahaha jeg er rar.. haha[:D]

Back
Topp