Skal gifte oss

unemoren

Forumet er livet
Endelig[8D][8D][8D]Etter 7 år som forlovet[;)]
Skal ned til byen til uken å levere inn papirene så får vi se hvor lang behandlingstid det er på
det.Så må vi finne en dato so mer ledig.Håpe det ikke er så fult.Kjolen henger i skapet er ikke
en brudekjole men en hvit eller ikke kritt hvit kanskje mere naturhvit som går til knærene.
Forloveren min holder på å stelle i stand utdrikkningslag er sååååå nyskjerrig kontrollfreak som jeg er[8D][8D][8D][8D]

Så utrolig koselig June! Visste ikke at du var forlovet en gang jeg, grattis[:D]
Utdrikningslag ja, det kan være pinlig eller morsomt..hva tror du det blir?[8D]

Oj, så gøy June. Det var jammen på tide da ja [8D] Morro da. Hvor skal dere ha det da? Festen altså? Hvordan ser menyen ut osv? Blir det vrengte apekatter med rompa i været??

ORIGINAL: kolibri

Så utrolig koselig June! Visste ikke at du var forlovet en gang jeg, grattis[:D]
Utdrikningslag ja, det kan være pinlig eller morsomt..hva tror du det blir?[8D]

Takk takk[:D]Kan ikke få med oss alt heller[:)]
Jeg har sagt hva jeg ønsker stoler på forloveren min at hun gjør det til en minnerik dag[:D]
Er ikke fan av å bli dritt ut synes ingenting om det.

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Oj, så gøy June. Det var jammen på tide da ja [8D] Morro da. Hvor skal dere ha det da? Festen altså? Hvordan ser menyen ut osv? Blir det vrengte apekatter med rompa i været??

Blir helt enkelt liker ikke mye oppstyr.Så kommer til å gifte oss på byfogden,ta med oss forloverene hjem bestille noe mat og kose oss.
Så dagen etterpå inviterer vi fam på kaffe og kaker tror vi har det i bhg så det blir bedre plass blir rundt 30 stk.Så arrangerer vi en vennefest neste sommer[:D]

ORIGINAL: unemoren

Blir helt enkelt liker ikke mye oppstyr.Så kommer til å gifte oss på byfogden,ta med oss forloverene hjem bestille noe mat og kose oss.
Så dagen etterpå inviterer vi fam på kaffe og kaker tror vi har det i bhg så det blir bedre plass blir rundt 30 stk.Så arrangerer vi en vennefest neste sommer[:D]

Høres ut som ett veldig behagelig og koselig opplegg! [:D]

ORIGINAL: unemoren

Høres ut som ett veldig behagelig og koselig opplegg! [:D]

Ja gleder oss masse[:D][:D]Stille og rolig akkurat sånn vi liker det[:D][:D]

åååå hurra gratulerer så mye.
Håper det blir min tur snart også[8D]

Gratulerer så mye, var jo på tide nå[:)]

Håper dere får en koselig dag[:)]

Gratulerer så masse June!

Så kjekt da, på tide [8D][:D][:D]

Lykke til med planleggingen. Have fun [:D] 

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

Gratulerer så mye, var jo på tide nå[:)]

Håper dere får en koselig dag[:)]

Takk takk alle sammen[:D][:D]
Vi skulle egentlig gifte oss i 2005 men så ble jeg plutselig gravid med Elise,så kom Ella så har det bare blitt utsatt
men nå fant vi ut at vi har lyst å gifte oss[:D]Gleder meg masse[:D][:D]

masse gratulerer, og masse lykke til....

håper du får en minnerik dag, helt perfekt for deg...
og koooose deg på utdrikkningen...

klemklem

Så koselig[:D] Gratulerer så mye[:D] Håper du får en fantastisk dag[:D] 

Gratulerer så masse![:D]

Så kjekt da, June [:)] Gratulerer! [:D]

Så koselig da June!!! Gratulerer så mye!!![:D][:D][:D]

Back
Topp