Skal gifte meg, trenger råd om det meste

Hildemamma

Andre møte med forumet
[:)]Skal gifte meg, men synes det meste er eit kaos, jeg vet at jeg vil ha et drømmebryllup, men hva er det og hvordan, masse spørsmål.
Alle som kan gi meg noen vink eller råd eller tips [:)]

Har gått å sett der, men synes det var berre " rot der."
Gode råd kan GJERNE sendes meg på PM
Som NÅR gjør man HVA
Hva bestiller man og NÅR
Hvor finner man bryllups invitasjoner
HVIKE tema er fint
HVA ellers

Ver så snill å kom med råd.
Snart brud i nød [:)]

I et eller annet bryllupsblad følger det med en bryllupsplanlegger. Der står det oppført hva man må huske på å bestille og når, syntes den var grei når jeg skulle gifte meg!! Ellers vil jeg bare ønske deg lykke til!!! Så kjekt![:D]

Vil gratulere deg jeg!! du får nok mange gode råd, men jeg fant en del nyttig info på http://www.dittbryllup.no/

Hei og gratulerer!

Hvis du får inn på www.kvinneguiden.no og på forumet der så finner du en egen gruppe som heter bryllup. Der fikk jeg masse god hjelp da jeg gifta meg for et par år siden.

Lykke til!

[:D]

Begynn å planlegge tidlig! Skaff noen som vil hjelpe deg!!! Jeg slet meg ut til mitt "drømmebryllup".

Jeg var inne på bryllupsweben.no en masse. Der var det mange fine tips/ideer og der er det også liste/timeplan når en bør bestille hva osv.

Gratulerer og lykke til. Mitt beste råd er at når dagen er der og du har gjordt alt dere har kunnet for å få det perfekt må du NYTE den! Den går så fort og hvis noe går galt må du prøve å ikke henge deg opp i det - den er altfor kort og dyrbar til det!

Lykke til!

Begynn planleggingen i gooood tid, skriv liste med gjøremål osv og kryss av for alt du får unnagjort, be om hjelp fra familie og venner og for all del ikke vær kontrollfrik. stol på at andre klarer å få gjort det de skal.. hvis du skjønner .. du vil spare mye energi på det. jeg hadde 100000 prosjekter helt til kvelden før, klarte ikke slappe av og la andre overta , klarte ikke slippe kontrollen på at alt ble som planlakt.. man vil jo at alt skal være perfekt ikke sant.... Det angrer jeg på i dag... må nu flire litt når jeg tenker på det i ettertid.. både jeg og gubben var gørrsliten tidlig på kvelden bryllupsdagen og hadde mest lyst stikke av til hotellet før kveldsmaten var servert.. hihi . men vi ble nu lykkkkkelig gift hvertfalljavascript:void(AddText('[;)]'))
javascript:void(AddText('[;)]')) andre spørsmål!! kjøpt kjole? Skal selge min med hansker. ... str 36. nyyyyydelig..

har ingen anelse jeg, er ikke gift.
men vil nå ønske deg lykke til da![:)]

Ønsker deg lykke til med planlegging og den store dagen[:)].Er ikke gifta meg jeg heller(enda[;)])men har lurt på mye det samma.virker litt stressendes og[:)]mye som skal ordnes.sikkert lurt og begynne i god tid..

Jeg planlegger bryllup selv (en stund til enda da, mai 2007) hehe.. men jeg synes det er greit å ha ting klart når det nærmer seg siden jeg ikke vil stresse med noe.
Jeg har fått hjelp inne på dittbryllup som de andre sier her.. Der er det jo en planlegger over når man burde gjøre hva og alt man må huske og slikt! Kjempegreit synes jeg.

Nå vet jeg jo ikke hvor du bor, men i Tønsberg er det brudeshow neste helg[:)] Var der i fjor og skal dit nå, selv om jeg ikke skal gifte meg! Var såå koselig der i fjor, at vi bare måtte i år også[:)]

Der får du hvertfalll masse tips og inspirasjon til temaer og dekorasjoner og ALT annet som har med bryllup å gjøre!! Får utdelt masse gratis blader, og kan vinne ulike ting.

Bor du i nærheten så ta en tur, eller sjekk om det er noe lignende rundt der du bor:)

Back
Topp