skal fedrene sove sammen med dere på sykehuset ?

babyboy09

Elsker forumet
skal fedrene til baby'ene være sammen med dere på sykehuset de dagene dere skal være der ???

da tenkte jeg på om de skal sove der sammen med dere, de dagene dere skal være der....

JA, det skal min Kjære ihvertfall! Vi kommer på sykehushotellet, så det ser vi på som en selvfølge at han skal værer der like lenge som meg ja[:)]

Første natten blir han der, hvordan det blir etter det avhenger av både kapasitet på sykehuset, Pernille og andre ting [8D]

Kommer an på :) Vi bor ikke så langt unna så ser for meg at sambo drar hjem for å sove [:)] Men såklart får han være der hvis han vil, hvis det ikke koster så alt for mye :P

Hmm.. Aner ikke hvordan det fungerer her borte jeg. Men har bare regna med at han må dra hjem og jeg være der alene... hmm.. det må jeg sjekke opp!

her i fr.stad tror jeg det koster 130 kroner natta'n for at pappa'n skal sove over... 

ORIGINAL: babyboy09

her i fr.stad tror jeg det koster 130 kroner natta'n for at pappa'n skal sove over... 

Det var da ikke ille, hørte det kostet 300 her, men vet ikke om det er rett da..

Ja helt klart skal han det[:)] Det er noe både han og jeg ønsker. Kan ikke fårestille meg å være uten ham på sykehuset.

Regner med at jeg får fellesrom uansett.:P
Men vi bor bare 5 min unna sykehuset så han skal nok sove hjemme [;)]

150 kr. døgnet på Fredrisktad sykehus og det inkluderer ikke mat.

oki....150 kroner... det skal nok ordne seg hehe :D  jeg å vil ha samboer ved siden av meg de dagene... men vi har ikke snakket om det enda...

Vet ikke om min kjære blir å sove der.......
kommer vel litt ann på når man får beibien, og hvor mange det er som er innlagt tror jeg........
Tar det etterhvert.

Det kommer an på når tid det skjer. Er det blitt juleferie blir han nok på sykehuset, er eldstejenta fortsatt på skolen må han være mer hjemme. 

ORIGINAL: lnie

Hvordan er dette på Ahus?

For sånn egentlig klarer jeg ikke å sove uten sambo, faktisk. Jeg må ha han der. Og hvertfall i en sånn tid, og han vil veldig gjerne være med meg.

Tok du ultralyden på Ahus også?
For når jeg tok ultralyden min på Fredrikstad sykehus fikk jeg med et skjema fra sykhuset som jeg måtte fylle ut og den lå inne i en folder som heter: Til deg som venter barn. I den står det veldig nyttig informasjon, blant annet om muligheten til om far overnatter og hvor mye det koster.

ORIGINAL: indigo85

150 kr. døgnet på Fredrisktad sykehus og det inkluderer ikke mat.

Her nord skal de ha 400 kr, mener det var inkl mat.

Det har ikke Haukeland som tilbud, så det kan han bare glemme. Han fikk ikke lov forrige gang heller. Er ikke ett familierom å oppdrive..

ORIGINAL: BlessItBe

Det var da ikke ille, hørte det kostet 300 her, men vet ikke om det er rett da..

Vet ikke hvor mye det koster, men maten er i alle fall dyr[:-] mor får gratis da heldigvis.

Nei, han må nok heim til Embrik etter fødselen er over. Håpar han kan bli nokre timar og kose seg med oss før han må reise, men det kjem an på kor tid på døgnet eg føder. Storebroren på 18 har fått klarsignal frå sjefen til å ta fri ein arbeidsdag i forbindelse med fødselen min, so det er jo kjempeflott[;)]

nei :) han skal ta seg av barna hjemme slik at jeg kan slappe av og konsentrere meg om amming og hvile på sykehuset :) så kan han komme på besøk. kanskje egoistisk tenkt av meg, men jeg syns det er litt godt å kunne fokusere på meg selv og den lille, selvfølgelig, etter fødsel. har ikke tidligere hatt behov for å ha mannen der, men syntes det vært kjempedeilig å få besøk av han da. åsså er det så digg å komme hjem igjen etterpå [:)]

Back
Topp