Skal få vite kjønn idag

Lille-blomst

Flørter med forumet
MayDay2021
Idag kl 09 skal vi på ny ultralyd der de skal sjekke nakkefold og kjønn :smiley-bounce022
Jeg er så spendt!! Må bare få det ut:excited001:happy093

Håper alt ser ok ut og at det fortsatt er en liten baby inni der.

Så håper jeg så inderlig på jente siden jeg har gutt ifra før, men har hatt flere drømmer nå der jeg blir fortalt at det blir en gutt, så da får vi se:)
Viktigste er jo selvfølgelig at barnet er friskt!
Men dersom det blir gutt så vil jeg nok prøve på nr 3 når minsten er 4 år og jeg er 38:)

Så spennende! Må innrømme at jeg også håper på jente denne gangen (har to gutter fra før, så blir ikke flere barn på oss etter denne) Men helt enig med deg, det viktigste av alt er en frisk baby. Hvor mange uker på vei er du? Masse lykke til! ❤️

Så spennende! Må innrømme at jeg også håper på jente denne gangen (har to gutter fra før, så blir ikke flere barn på oss etter denne) Men helt enig med deg, det viktigste av alt er en frisk baby. Hvor mange uker på vei er du? Masse lykke til! ❤️

Tusen takk :happy:
Jeg er 13 uker idag ifølge ultralyd, men 12 uker på vei ifølge menstermin :joyful:

Så spennende! Idag er ultralyd dagen for mai damene tydeligvis! Da er vi 4 stykker idag! :joyful::joyful: LYKKE TIL ❤

lykke til alle som skal på UL i dag :D 6 dager igjen til min

Idag kl 09 skal vi på ny ultralyd der de skal sjekke nakkefold og kjønn :smiley-bounce022

Så håper jeg så inderlig på jente siden jeg har gutt ifra før, men har hatt flere drømmer nå der jeg blir fortalt at det blir en gutt, så da får vi se:)
Men dersom det blir gutt så vil jeg nok prøve på nr 3 når minsten er 4 år og jeg er 38:)
Så spennende :smug::hilarious:

Hvordan gikk det i dag? Fikk dere vite kjønn?

Kjenner jeg er spent på alle som skal på ul i dag.
Jeg skal 3 november

Da har jeg fått vite kjønn og jammen blir det enda en gutt:p
Hadde sååå lyst på en jente denne gang, men vil ikke bli skuffet for da får jeg så dårlig samvittighet overfor den lille gutten i magen:Heartred
Så mannen fikk klar beskjed at vi skal prøve på nr 3 når jeg er 37/38 år... Håper jeg kan få ett til barn da og ikke er for gammel:rolleyes:

Motsatt av meg du då, me har 2 jenter, nå e eg 38 og håpe så smått på at det blir ein gutt denne gongen, men me klare oss fint med 3 jenter og om det då er lott trist at eg aldri får brukt guttenavnene eg har hatt klart i maaaaaange år...

Jeg har også vært på UL i dag. 11+3 i dag:love7

Fikk ekstra UL på sykehuset da jeg har hatt feber i 4 dager uten andre sykdomstegn. Pga historikk ville de dobbeltsjekke at alt var fint.

Den lille var veldig aktiv, så det var nesten vanskelig for lege å måle lengde og hodeomkrets. :hilarious: koselig å se den igjen. Den hadde vokst så fint siden sist. Ei uke til fosterdiagnostikk og neste UL. :Heartred

Jeg har også vært på UL i dag. 11+3 i dag:love7

Fikk ekstra UL på sykehuset da jeg har hatt feber i 4 dager uten andre sykdomstegn. Pga historikk ville de dobbeltsjekke at alt var fint.

Den lille var veldig aktiv, så det var nesten vanskelig for lege å måle lengde og hodeomkrets. :hilarious: koselig å se den igjen. Den hadde vokst så fint siden sist. Ei uke til fosterdiagnostikk og neste UL. :Heartred

Så kjekt:joyful:
Her var lille såpass stille og lå bare med ryggen til så fikk ikke se noe særlig på 3D. Slik var forrige gutten min også, han lå bare med hendene forran ansiktet så vi fikk ikke se han noe særlig før han kom ut:p

Motsatt av meg du då, me har 2 jenter, nå e eg 38 og håpe så smått på at det blir ein gutt denne gongen, men me klare oss fint med 3 jenter og om det då er lott trist at eg aldri får brukt guttenavnene eg har hatt klart i maaaaaange år...

Ja det forstår jeg veldig godt!
Jordmor fortalte meg idag at hun en gang måtte fortelle en 5 barns mor som kun hadde gutter, at nr 6 også var en gutt! tror den mammaen har gitt opp håpet å få en jente nå, stakkars:hilarious: Følte meg litt bedre da:joyful:

Så kjekt! Da antar jeg med alt var fint ift nakkefold og slikt? :Heartred Skal 12+6 og trodde ikke det var særlig sjanse for å se kjønn allerede da. Men da får jeg jo litt opp håpet for det :D

Så kjekt! Da antar jeg med alt var fint ift nakkefold og slikt? :Heartred Skal 12+6 og trodde ikke det var særlig sjanse for å se kjønn allerede da. Men da får jeg jo litt opp håpet for det :D

Ja nakkefold fikk vi sjekket og alt så fint ut:joyful:
Kjønnet var 90% sikkert og jeg så tydelig en liten pellefygert mellom beina på den lille tassen:)

Jeg skal imorgen, er ca 12+5. Grugleder meg ettersom jeg har en sen MA (uke 17) bak meg, men har en god del symptomer så jeg er egentlig positiv. Men det er skummelt!

Godt å høre at mange har hatt en positiv erfaring idag!

Back
Topp