Skal du vite kjønnet??

Jakobe4

Betatt av forumet
Vi skal ikke (trur jeg) tøff nå men blir vel værre når en ligger der og kan få vite det... Men altid fått vite kjønnet så hadde vært moro nå den siste gangen og ikke vist...

Hva tenker du??

tenker litt som deg, at det hadde vært morro å ikke vite, men kjenner meg selv så godt at jeg tror ikke jeg klarer å la være:p

Vi visste det ikke med første, og jeg har egentlig ikke lyst til å vite det nå, men mannen min vi absolutt vite det denne gangen.. Håper ungen ligger med beina i kryss og at vi ikke ser det ;)

Jeg visste ikke med første og andremann. Men med tredjemann fikk jeg vite det på ordinær ul, og jeg må si jeg ble litt skuffet, for det ødela litt av spenningen:)

Jeg skal vite. Jeg personlig føler meg mer knyttet til babyen ved å kunne kalle den lille ved navn, handle inn tøy etter "riktig" farge o.l. I tillegg så er jeg ALT for nysjerrig av meg så all ære til dere som klarer å la vær å vite:-D

Som med nr.1 så tror jeg nok at vi vil vite kjønnet på denne spiren også. Både jeg og mannen er altfor nysjerrige til å vente helt til han/hun er født før vi får vite kjønnet :)

Jeg vil vite!!
Visste ikke med første, for pappan ville ikke... Men de neste to visste vi var jenter helt fra ordinær UL :)
Jeg er så ekstremt utålmodig at jeg bare MÅ vite (hvis det er mulig da) - også synes jeg det er fint å kunne planlegge litt hva som kan arves av tøy og div. Kanskje må jeg kjøpe inn noe blått denne gangen?!

Som med nr.1 så tror jeg nok at vi vil vite kjønnet på denne spiren også. Både jeg og mannen er altfor nysjerrige til å vente helt til han/hun er født før vi får vite kjønnet :)

Jeg håper på å få vite det! Visste det ikke med nr 1, men vi visste det med nr 2 :-)

Vi fikk vite det med førstemann. Er usikker på om vi vil det denne gangen, men tviler på vi klarer å la være om det er mulig å se det 

Vi vil gjerne vite kjønnet denne gangen også, men denne gangen skal ingen i familien/venner få vite det før fødselen 

Jeg vil vite :) Altfor nysgjerrig til å ikke gjøre det!

Klarer ikke la være å vite det, hvis det synes :) Ville vite sist og, og så det selv før jm sa noe :P

Vi vil også vite kjønnet mye pga han jeg er sammen med ikke har barn fra før og at jeg håper på en av hver. jeg har en prinsesse fra før av :)
Men trur at om jeg skulle få et barn til etter denne gangen så trur jeg det blir hemmelig :)
Men kan hende jeg ikke klarer det pga jeg er også veldig nyskjerrig av meg :P

Er ikke i tvil- vi skal vite det- om vi så må ta privat UL om de ikke ser de på ordinær. Skulle jo aller helst visst kjønnet allerede nå, eg :)
Nysgjerrig? JEPP!

Jeg skulle helst visst det NÅ! Er så nysgjerrig at jeg sprekker. Bryr meg ingenting om det blir det ene eller det andre, ingen preferanser, men vil bare vite det for å kunne se ting litt mer for meg sånn praktisk. Jeg er jo planlegger og perfeksjonist, men hus inkl barnerom under oppussing! :) Og så har vi hatt både gutte og jentenavn klart i evigheter. Nå gjenstår bare å se hvem av de som er der inne <3 >

Forrige gang ville vi virkelig vite det, men da så de det ikke på UL.. Ble litt skuffet, men synes det var veldig spesielt å ikke vite det under fødselen.

Denne gangen vil jeg IKKE vite det!! Så jeg håper denne er like privat av seg som forrige:)

Back
Topp