Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres deilig ut. Kjenner jeg gleder meg til å gå med kjoler i varmen med en kommende mageHar bare en tur bestilt og det er Spania i mai [emoji4]

Heldiggris som skal til N.Y.C.! [emoji2] Jeg elsker den byen!!Noen som skal på noen utflukter fremover mot termin? Her i gården var flere turer bestilt før positiv test, så spent på hvordan formen vil være
Reiser til Paris på torsdag. New York etter påsken og familietur til Portugal i juni![]()
Imorgen!! Å heldige deg! Hvor skal du?Reiser til spania i morgen tidlig [emoji274][emoji165][emoji160]
Krysser fingrene for at noe kanskje dukker opp? Hadde hjemmeferie i fjor, og det var så absolutt innafor det ogÅåå, jeg vil! Dessverre ser det dårlig ut, mannen begynner i ny jobb på mandag, så han får nok ikke noe ferie i år. Og jeg har sånn teit jobb at jeg ikke kan ta fri fra juni til august, og etter det blir det sikkert for seint :/

Roma ❤ is! Kos deg masse!Jeg reiser til Roma på søndag, også skal jeg reise nordover og besøke familien min til påske. Ser for meg det kanskje blir en tur til utlandet en plass i starten av juni, også blir det å besøke familie i juli. Vi bor i Oslo, men har ingen familie her. De hører til i Trøndelag og Nord-Norge![]()
Krysser fingrene for kjempe sol i påskeferien!Her blir det nok bare tur bort til Østlandet for å besøke familie i påsken og det går å komme seg over fjellet. Ellers blir vi hjemme![]()

Har aldri vært der! Så kjempe spent! Noen spisesteder du anbefaler?Heldiggris som skal til N.Y.C.! [emoji2] Jeg elsker den byen!!
Jeg skal til Verona på familiejentetur i mai og så skal vi til Legoland i juni før skoleferien. [emoji1]

Gran Canaria [emoji274]Imorgen!! Å heldige deg! Hvor skal du?![]()
Hehe, jeg har et veldig rastløst pass [emoji14] Nå har vi ikke vært utenlands siden oktober, og vi pleier vanligvis å ta en tur annenhver måned. Men jeg får vel bare venne meg til det først som sistK
Krysser fingrene for at noe kanskje dukker opp? Hadde hjemmeferie i fjor, og det var så absolutt innafor det og![]()
Ja, jeg tror far i huset gleder seg minst like mye som 4-åringen! [emoji4]Har aldri vært der! Så kjempe spent! Noen spisesteder du anbefaler?
Ah, Legoland. Det er det typen min gleder seg mest til! Få barn og dra til Legoland![]()