Skal du ut å reise fremover?

Frk.M

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
♡Julekulene 2021♡
Noen som skal på noen utflukter fremover mot termin? Her i gården var flere turer bestilt før positiv test, så spent på hvordan formen vil være :woot:
Reiser til Paris på torsdag. New York etter påsken og familietur til Portugal i juni :)

Ååå, jeg vil! Dessverre ser det dårlig ut, mannen begynner i ny jobb på mandag, så han får nok ikke noe ferie i år. Og jeg har sånn teit jobb at jeg ikke kan ta fri fra juni til august, og etter det blir det sikkert for seint :/

Jeg reiser til Roma på søndag, også skal jeg reise nordover og besøke familien min til påske. Ser for meg det kanskje blir en tur til utlandet en plass i starten av juni, også blir det å besøke familie i juli. Vi bor i Oslo, men har ingen familie her. De hører til i Trøndelag og Nord-Norge :)

Her blir det nok bare tur bort til Østlandet for å besøke familie i påsken og det går å komme seg over fjellet. Ellers blir vi hjemme :-)

Noen som skal på noen utflukter fremover mot termin? Her i gården var flere turer bestilt før positiv test, så spent på hvordan formen vil være :woot:
Reiser til Paris på torsdag. New York etter påsken og familietur til Portugal i juni :)
Heldiggris som skal til N.Y.C.! [emoji2] Jeg elsker den byen!!

Jeg skal til Verona på familiejentetur i mai og så skal vi til Legoland i juni før skoleferien. [emoji1]

K
Ååå, jeg vil! Dessverre ser det dårlig ut, mannen begynner i ny jobb på mandag, så han får nok ikke noe ferie i år. Og jeg har sånn teit jobb at jeg ikke kan ta fri fra juni til august, og etter det blir det sikkert for seint :/
Krysser fingrene for at noe kanskje dukker opp? Hadde hjemmeferie i fjor, og det var så absolutt innafor det og :happy:

Jeg reiser til Roma på søndag, også skal jeg reise nordover og besøke familien min til påske. Ser for meg det kanskje blir en tur til utlandet en plass i starten av juni, også blir det å besøke familie i juli. Vi bor i Oslo, men har ingen familie her. De hører til i Trøndelag og Nord-Norge :)
Roma ❤ is! Kos deg masse!
Har planer om en tur til Trøndelag selv, da mamma sin slekt og samboer sin slekt er derifra ;)

Her blir det nok bare tur bort til Østlandet for å besøke familie i påsken og det går å komme seg over fjellet. Ellers blir vi hjemme :)
Krysser fingrene for kjempe sol i påskeferien!
Men så absolutt deilig å være hjemme :happy:

Eneste planene vi har er å besøke familien i Finnmark i påska og til sommeren en gang :) Skulle gjerne reist til utlandet, men det må bli en annen gang.

Heldiggris som skal til N.Y.C.! [emoji2] Jeg elsker den byen!!

Jeg skal til Verona på familiejentetur i mai og så skal vi til Legoland i juni før skoleferien. [emoji1]
Har aldri vært der! Så kjempe spent! Noen spisesteder du anbefaler?

Ah, Legoland. Det er det typen min gleder seg mest til! Få barn og dra til Legoland :joyful:

Her er det ingen planlagte turer før sommerferien. Da skal vi ha oss en Norgesferie i hovedstaden. Kidsa gleder seg. Minsten er overbevist om at kongen står klar på slottet for å hilse på han:knegg:

Eneste ferie som er planlagt er Danmark og legoland i juli.

Eeeelsker New York!! Du kommer til å ville reise igjen og igjen. Før var jeg fornøyd med London, nå vil jeg bare til NY!

K

Krysser fingrene for at noe kanskje dukker opp? Hadde hjemmeferie i fjor, og det var så absolutt innafor det og :happy:
Hehe, jeg har et veldig rastløst pass [emoji14] Nå har vi ikke vært utenlands siden oktober, og vi pleier vanligvis å ta en tur annenhver måned. Men jeg får vel bare venne meg til det først som sist :)

Har aldri vært der! Så kjempe spent! Noen spisesteder du anbefaler?

Ah, Legoland. Det er det typen min gleder seg mest til! Få barn og dra til Legoland :joyful:
Ja, jeg tror far i huset gleder seg minst like mye som 4-åringen! [emoji4]

Skal se om jeg finner igjen navna på spisestedene. Jeg er så dårlig på navn! Men skal du shoppe anbefaler jeg dagstur ut til woodbury outlet eller century21 i brooklyn (ikke den på manhatten, den er så masete).

Back
Topp