Skal du til gravidfotografering?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Ja [emoji4]

Var ikke det med nr 1, men nå skal jeg tiø naboen som er fotograf. Tenkte ta med han som skal bli storebror også [emoji4] Og mannen, men usikker på om jeg får overtalt han [emoji23]

Nei, har ikke noe planer om det.
Vi har heller tenkt å bruke penger på nyfødt fotografering :happy:

Last edited:
Ja [emoji4]

Var ikke det med nr 1, men nå skal jeg tiø naboen som er fotograf. Tenkte ta med han som skal bli storebror også [emoji4] Og mannen, men usikker på om jeg får overtalt han [emoji23]

Å det blir koselig da :)

Har ikke planer om det nei. Men vi har allerede bestilt time til nyfødtfotografering [emoji4]

Nei, vil ikke betale for å forevige min x kg for pløsne kropp :P Holder med selfies foran speilet for å dokumentere magen!

Vurderer det - men får sikkert til noe koselig ila sommeren, familie/venner som får ta bilde tenker eg [emoji4]

Nei, har ingen planer om det. Tar ukentlig magebilder selv :)

Nope, ikke profesjonelt, men vi har skikkelig speilreflerkskamera og reine fotoshootveggen i stua, så kan sikkert få til et fint bilde der :)

Nei, samboeren får heller ta noen bilder av magen min hjemme, selv om jeg egentlig godt kunne tenkt meg en gravidshoot :)
Vi sparer heller de pengene det hadde kostet til en fotoshoot av lille når hun har ankommet!

Ingen planer om det, må heller bare mase på mannen så han får tatt noen bilder

Blir ikke helt enig med meg selv.... Synes de fleste bildene blir så kleine, men samtidig er det jo kjekt med minner. Likte bildene Ønskemamma la ut på bloggen nå, de var mer naturlige :)

Nyfødtfotografering frister mer, men muligens bare med ei god venninne som er flink med kameraet.

Har nesten.ikke mage bilder fr noen.av graviditetene siden jeg bare ser lubben ut og ser ut som jeg er i uke 20 på overtid hehe er snart i uke 23 og kan fortsatt skjule det

Back
Topp