Skal du ta magebilder hos fotograf?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Har fryktelig lyst siden dette sannsynligvis blir mitt siste svangerskap. Men så har jeg ikke gjort det med de andre...
Hva tenker dere om det?

Tar det nok selv som sist :-) Har utstyr så jeg kan ta selv, så da blir det billigere og slik jeg vil. Vil heller bruke penger på babybilder og søskenbilder ♡♡

Ja, men det er kun fordi svigerinna mi er fotograf.
Har en avtale om at istedenfor julepresanger, så får me alltid gavekort på fotografering istedenfor. :)

Nei. Gjorde det ikke med nr 1, så "kan ikke" gjøre det med nr 2 heller :p blir heller søskenfoto når tiden er inne :)

Dere som ikke vil ha bilder, hvorfor ikke? Føler dere dere ikke fine? Husker forrige gang jeg gikk gravid, jeg ELSKET det. Følte jeg strålte liksom! !! :D

Jeg gjorde det sist, og gjør det nok nå også. En fin mulighet for å ta noen fine bilder av guttungen også :D hvis ikke venter jeg til rett etter fødsel og får bilder av begge ungene, og tar bilder av magen hjemme. Har mer enn nok fotoutstyr til det :-)

Tar heller søskenbilder når babyen kommer. Meg som gravid er ikke noe vakkert syn. :p

Jeg tror jeg har lyst til å gjøre det ja :-)

Mannen min og jeg tok kjempefine gravidbilder sammen. Da tok en venninne av meg som er hobbyfotograf det, ellers hadde vi ikke brukt penger på det. Men nå som vi har en sønn fra før vil jeg veldig gjerne ta noen koselige magebilder med han :)

nei føler ikke jeg ahr noe behov for det egentlig :)

Når magen har blitt så stor at jeg ser gravid ut istedenfor bare den vanlige feite meg så tar vi magebilder hver uke for å se at den vokser :-) men jeg er nok langt over 20 uker før jeg ser noe annet enn feit ut :P

Kan hende vi prøver å ta noen selv, er ikke fornøyd med de vi tok egentlig, ikke til en såppas høy pris.

Nix. Tar noen hjemme foran speilet tenker jeg. Mer stas å få tatt bilder med barnet på utsiden synes jeg.

Back
Topp