Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter første trimester. Det blir vel bra timing for oss, vaksinen kommer som regel litt utpå høsten.Har ikke tatt vaksinen tidligere, men vurderer det nå.Når bør vaksinen tas?
Ja, sånn har vi det og. Vi tar selvfølgelig de vaksinene vi er pålagt, men minst mulig ellers! Er sååå skeptisk til vaksiner generelt og skumle seneffekter... Men ser absolutt fordelen med vaksiner også!! Så har jeg ihvertfall sagt detJeg er frisk, har ingen sykdommer, jobber ikke med syke eller svake.
Har ingen grunn til å ta den vaksinen. Kommer aldri til å ta hverken den eller svineinfluensavaksine eller lignende med mindre det rådes friske på det sterkeste å ta eller man blir pålagt.
Eneste vaksinene vi tar er de som er gjennom vaksinasjonsprogrammet for barn i Norge.
Vannkopper går på avdelingen til treåringen min nå. Men jeg har hatt det. Allikevel er jeg bittelitt bekymret, fordi jeg har hørt om noen som har hatt vannkopper to ganger...JaJeg jobber med 200 barn/ungdom, så synes det er greit å ta den nå som jeg er gravid. Jeg tok den da jeg gikk gravid med sønnen, og fikk ingen bivirkninger.
Det jeg forresten frykter mye mer enn influensa er vannkopper. Verken jeg eller sønnen på 3,5 har hatt det så jeg frykter litt at han blir smittet i barnehagen nå mens jeg går gravid.
Vannkopper går på avdelingen til treåringen min nå. Men jeg har hatt det. Allikevel er jeg bittelitt bekymret, fordi jeg har hørt om noen som har hatt vannkopper to ganger...