Skal du ta/har du tatt 3d ultralyd?

M

Moderator Marte

Guest
Har du tatt 3d ultralyd, eller skal du ta? Når i svangerskapet?

Hva er forskjellen på ultralyd i 2D, 3D og 4D? Og hva bruker en når? Jordmor Merete Arnøy, som har spesialutdanning i ultralyd, forklarer. Og du får se noen fantastiske filmsnutter av et aktivt foster i uke 12 i denne artikkelen :Heartred

 
Ja, tok i uke 28. Mest var det for at nr.1 kunne bli med og se.
 
Nei, får så mange ultralyder på sykehuset at jeg ikke kommer til å bruke penger på det. :) Mulig jeg hadde gjort det dersom jeg ikke hadde fått sett lille hver 4 uke da. :p
 
Nei, holder meg til ordinær ultralyd, og kommer ikke til å bruke penger på det.
 
Vi gjorde det, i uke 29. Veldig kjekt og en fin opplevelse sammen, vel verdt pengene syns jeg :)
 
Vi skal i morgen :) :Heartred
Vi skal også imorgen (uke 27) :D Tenker det blir kjempekos å se lille gutten min igjen. Er så lenge siden sist nå, skulle gjerne sett annenhver uke... Men det blir nok med denne ene private runden. Så holder vi oss til de på sykehuset. Har hatt tre ultralyder alt (uke 8, 12 og 18), og så skal jeg en tur til nærmere fødsel for kontroll av morkaka. Så alt i alt blir det fem ultralyder.
 
Vi dropper det siden mini hater alt som minner om ultralyd og bilder (doppler også for den saks skyld :hilarious: gyn idag prøvde, men siden han ligger så demonstrativt med hodet vekk og prøver å skjerme seg er det liten vits
 
Back
Topp