Skal du ta 3D ultralyd?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Jeg tok ikke med mine to - men merker det er en mulighet for at jeg gjør det om det skulle dukke opp en nestemann :)

Tok ikke med førstemann å kommer ikke til å ta med neste helder :-) Vil vente til nurke er ute før jeg ser hvordan han/hun ser ut ;-)

Tror ikke vi heller kommer til å gjøre det. Har hørt fra norn som har gjort det at det ikke var så fantastisk som de hadde trodd.

Vi tok forrige gang og kommer til å gjøre det samme denne gangen. Men tenker det var sikkert mer spennende forrige gang. De er litt sikrere på kjønn og slikt på 3D og vi ønsker å vite.

Nei, tok ikke med storebror heller. Synes bildene er litt ekle. :p

Nei, jeg vil vente i spenning til fødsel før jeg får se nærmere på nurket ;) med mindre det er en spesiell medisinsk årsak til at det lønner seg... har et vennepar som valgte 3d fordi de ikke så kjønn på vanlig ultralyd... mulig det blir aktuelt da, men utover det : nei :)

Kanskje? :) Ble ikke det med første frøkna

Fantes ikke på sykehuset hos oss når vi ventet førstemann, og da hadde vi veldig lyst. Nå har de fått 3D-ultralyd på sykehuset, så da tror jeg kanskje vi kommer til å gjøre det :)

Mannen i huset kunne tenke seg det, så det blir det nok :)

Back
Topp