Skal du skrive fødebrev?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Nååå, det kan hende du skal gå over tiden, vettu! ;) Nei, nå er jeg slem her. Håper du slipper det. Selv tror jeg at bebiss har tenkt å komme etter termin 13, siden de to andre også lot vente på seg.
Jeg har på følelsen at den kommer før:) Men det vet man jo aldri. Men kan jo hende jeg går over. Skal se etter dere hvertfall;) Jeg får være hun som ikke har gredd seg på 9mnd:eek:. he he

Jeg har på følelsen at den kommer før:) Men det vet man jo aldri. Men kan jo hende jeg går over. Skal se etter dere hvertfall;) Jeg får være hun som ikke har gredd seg på 9mnd:eek:. he he
Haha, hun med håret - det er du! Lyst eller mørkt kråkereir, da? ;) Da har vi en med kanintøfler og ei med dalmatinermorgenkåpe.. :p

jeg har ikke skrevet. men det er fordi jeg vet forlite om hva jeg ønsker meg under fødsel osv. vet ikke hva jeg går til. bare at det er nødvendig og vondt. og tar lang tid :P

Har skrive ned det viktigaste, som at eg vil ha epidural, IKKJE skal ligge på rygg i ei seng men vere aktiv so sant det lar seg gjere, og at me må vere snill med mannen min som egentlig ikkje har såååå lyst å vere der :)

Back
Topp