Jeg har på følelsen at den kommer førNååå, det kan hende du skal gå over tiden, vettu!Nei, nå er jeg slem her. Håper du slipper det. Selv tror jeg at bebiss har tenkt å komme etter termin 13, siden de to andre også lot vente på seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har på følelsen at den kommer førNååå, det kan hende du skal gå over tiden, vettu!Nei, nå er jeg slem her. Håper du slipper det. Selv tror jeg at bebiss har tenkt å komme etter termin 13, siden de to andre også lot vente på seg.
Jeg har 14 januar
Hadde egentlig 13, men ble forskjøvet 1 dag på ul i uke 20
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, hun med håret - det er du! Lyst eller mørkt kråkereir, da?Jeg har på følelsen at den kommer førMen det vet man jo aldri. Men kan jo hende jeg går over. Skal se etter dere hvertfall
Jeg får være hun som ikke har gredd seg på 9mnd
. he he
Mørkt. Egentlig langt, men regner med at det bare blir et kråkereir tilsluttHaha, hun med håret - det er du! Lyst eller mørkt kråkereir, da?Da har vi en med kanintøfler og ei med dalmatinermorgenkåpe..
![]()
Kanskje du skal lage dreads, så er "problemet" løst?Mørkt. Egentlig langt, men regner med at det bare blir et kråkereir tilslutt![]()
Ha ha har vurdert det. Eller klippe meg kort.Kanskje du skal lage dreads, så er "problemet" løst?![]()