Skal du skrive fødebrev?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Må man det? Hva skriver man i et sånt brev?
Føler meg skikkelig dum :p hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Må man det? Hva skriver man i et sånt brev?
Føler meg skikkelig dum :p hehe

Man MÅ ikke ;) Jeg gjorde det da jeg ventet yngste fordi jeg hadde en skremmende opplevelse med første. Skrev om hva jeg var redd for, hva slags opplevelse jeg hadde sist, hva slags smertelindring jeg ønsket, fødestilling hvis jeg kunne velge selv, men at de skulle anbefale ut fra sin erfaring. Jordmødrene fulgte stort sett alt jeg skrev så jeg følte meg veldig trygg og ivaretatt :)

Står forøvrig i artikkelen hva fødebrevet kan inneholde :)

Man MÅ ikke ;) Jeg gjorde det da jeg ventet yngste fordi jeg hadde en skremmende opplevelse med første. Skrev om hva jeg var redd for, hva slags opplevelse jeg hadde sist, hva slags smertelindring jeg ønsket, fødestilling hvis jeg kunne velge selv, men at de skulle anbefale ut fra sin erfaring. Jordmødrene fulgte stort sett alt jeg skrev så jeg følte meg veldig trygg og ivaretatt :)

Mener jeg har fått et type sånt brev fra der jeg har fått fødeplass (ahus)
Masse spørsmål man kan svare på om forventninger, smertelindring osv :)
Kom på at jeg har jo fått et sånt brev :)

Mener jeg har fått et type sånt brev fra der jeg har fått fødeplass (ahus)
Masse spørsmål man kan svare på om forventninger, smertelindring osv :)
Kom på at jeg har jo fått et sånt brev :)

Jepp, Ahus sender med en mal. Tror kanskje jeg skal fylle det ut, men det var litt dumme spørsmål i det, hehe...

Jepp, Ahus sender med en mal. Tror kanskje jeg skal fylle det ut, men det var litt dumme spørsmål i det, hehe...
Hehe, jeg synes det selv :p
Fyller ut det jeg føler er relevant :) hehe
Skal man sende det inn eller tar man det bare med seg når man skal inn å føde? :)

Skal man sende det inn eller tar man det bare med seg når man skal inn å føde? :)

Jordmor sa at jeg burde sende det inn. For når jeg ringer til føden og sier at jeg er på vei, så tar hun fram journalen min med dette arket inni og skal så ha satt seg inn i hva jeg ønsker og føler. Det syns jeg var litt positivt:)

Jordmor sa at jeg burde sende det inn. For når jeg ringer til føden og sier at jeg er på vei, så tar hun fram journalen min med dette arket inni og skal så ha satt seg inn i hva jeg ønsker og føler. Det syns jeg var litt positivt:)
Ahaa :)
Er jo ganske kjelt det :)

Jeg tar det med når jeg skal på ultralyd igjen, tror jeg. Sikkert greit for dem å ha det litt på forhånd, ja. Er nok lurt å skrive kortfattet - så de får tid til å lese. Ahus har det travelt om dagen (er selv ansatt der, hehehe).

Jeg tar det med når jeg skal på ultralyd igjen, tror jeg. Sikkert greit for dem å ha det litt på forhånd, ja. Er nok lurt å skrive kortfattet - så de får tid til å lese. Ahus har det travelt om dagen (er selv ansatt der, hehehe).
Hehe, kjenner til det der :)
Ja, enten svinger jeg innom å leverer eller så tar moren min med seg det :) hun jobber også på ahus :)

Wohoo Ahus ruler(noen ganger hvertfall). Dårlig gjort at alle dere som skal på Ahus har termin sånn ca etter den 10. Jeg har den 7, men startet på 11, så er litt med i gjengen:)

Wohoo Ahus ruler(noen ganger hvertfall). Dårlig gjort at alle dere som skal på Ahus har termin sånn ca etter den 10. Jeg har den 7, men startet på 11, så er litt med i gjengen:)
Nååå, det kan hende du skal gå over tiden, vettu! ;) Nei, nå er jeg slem her. Håper du slipper det. Selv tror jeg at bebiss har tenkt å komme etter termin 13, siden de to andre også lot vente på seg.

Har skrevet fødebrev :)

Back
Topp