Skal du på ultralyd i uke 12?

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
Dere som skal på tul nå i uke 7-8, skal dere på tul i uke 12 også? Jeg har litt lyst men lurer på om jeg skal vente til uke 14 eller noe.. usikker på hva jeg vil:shy:
 
Jeg tror jeg gikk til jordmor hver 4. uke ca sist og fikk sett baby på ultralyd på hver kontroll. Hun har ikke det beste apparatet, men det funker og er kjempestas å få sett baby så ofte :) Mot slutten gikk vi over til bare å høre hjerteslagene da det ikke var så lett å se noe lenger når baby var blitt så stor.
Denne gangen har jeg litt lyst å høre om det er mulig å få tul på sykehuset ca uke 13-14 i tilleg til oul, men vet ikke om jeg får det. :)
 
Jeg tror jeg gikk til jordmor hver 4. uke ca sist og fikk sett baby på ultralyd på hver kontroll. Hun har ikke det beste apparatet, men det funker og er kjempestas å få sett baby så ofte :) Mot slutten gikk vi over til bare å høre hjerteslagene da det ikke var så lett å se noe lenger når baby var blitt så stor.
Denne gangen har jeg litt lyst å høre om det er mulig å få tul på sykehuset ca uke 13-14 i tilleg til oul, men vet ikke om jeg får det. :)
Å så greit! Sånnt har ikke min kommune..her får jeg bare hørt hjerteslagene, ikke «bare bare» men hadde vært gøy å fått sett også:)
 
Jeg skal på tidlig UL når jeg er 8+5, da det var ca da vi mistet forrige gang. Håper jeg klarer å puste litt ut etter det:p Kan fort hende jeg lurer med meg sambo på en UL til før ordinær :joyful:
 
Fastlegen min har fått seg ultralyd apparat:D så da blir det vel ultralyd på de faste svangerskaps kontrollene iværtfall :p jeg som hadde tenkt å gå til jordmor denna gangen, men tror ikke jeg gidder det da:hilarious:
 
Tror ikke det,hvis alt ser bra ut i uke 8, skal jeg prøve og slappe av til OUL:) men skal på 3d etterhvert da :dummy1:
 
Hvordan får man tul?
Hadde tul sist for 7 år siden fordi jeg trodde jeg var 4-5 uker på vei men cb digital sa noe anett, viste seg å være 10 uker hadde blødning jeg trodde var mens.
 
Hvordan får man tul?
Hadde tul sist for 7 år siden fordi jeg trodde jeg var 4-5 uker på vei men cb digital sa noe anett, viste seg å være 10 uker hadde blødning jeg trodde var mens.
I mitt tilfelle så må man bestille selv privat iallefall:)
 
Her ble det visst i uke 10 i stedet for 8 , så det er hyggelig ) mandag 18 februar :) så nå gleder vi oss fælt !:love017
 
Jeg hadde ikke tenkt til det, men nå har jeg veldig lyst. Blir så lenge å vente til uke 19.
 
Back
Topp