Skal du på tidlig ultralyd?

Jeg bestillte time hos gyn for celleprøve for nesten 2mnd siden, så skal til gyn på torsdag.. og det passet meg veeeeldig fint, for nå er jo jeg gravid og da får jeg jo se nurket emoticon
 
Vi skal på tidlig UL den 26. mai. Jeg er da 6+5. Dette fordi vi har vært ufrivillig barnløse, og vært gjennom assistert befruktning uten resultat. De trodde jeg hadde tette eggledere, men tydeligvis ikke! ;) Siden vi da allerede er inn i systemet, får vi tidlig ul for å se om det sitter på rett plass og alt er ok.
 
MammaNinni skrev:
Jeg skal på en tidlig, ja - men litt usikker på når det blir. Har lyst til å ha med mannen min på den, så det må passe med når han er hjemme også.

Var på det forrige gang med Mini - og det var veldig betryggende.
Kan virkelig ikke forstå hvorfor vi ikke kan få det tilbudet tidligere enn uke 18.



Sign:) Var i uke 7+4 sist (men trodde jeg var 10 uker på vei) og det var herlig å få bekreftet at det var liv før vi offentliggjorde det. Det blir om en mnds tid ca og da er vi 10 uker på vei. Ser det ok ut da sier vi det på jobb og kan nyte tiden frem mot fødsel.
 
Ska på en tidlig ultralyd ja. Usikker kor tid.  Venter på brev i posten.emoticon
 
Jeg tenkte jeg skulle bestille til uke 11. Jeg vil på tidlig ultralyd for å sjekke at alt er bra. Dessten kan de måle om det er væskeansamling (eller hva det nå heter) i nakken i akkurat uke 11. Da vet man om bebisen har Down's syndrom eller ikke. Høres litt kynisk ut, men jeg vil jo gjerne vite om den har det eller ikke...
 
Ja, vi skal 30 mai, da er jeg 8 uker på vei.
Gleder meg masse til å få se lille :)
 
Ja, eller ja.
Tenker å ta en tur til legen om et par uker, og han har ultralyd på kontoret sitt så da blir det tidlig ultralyd :P
 
Nei... Har lest at dei veit for lite om moglege biverkningar av ultralyd, så det er ikkje anbefalt å gjera det meir enn heilt naudsynt. Det er lenge å vente til uke 17, men det går!  :) 
 
Jeg skal på tidlig ultralyd i uke 8.
Det er fordi jeg har tatt prøverør og det derfor er vanlig...
 
Back
Topp