Skal DU på noen julekonsert(er) i år?

Datteren min skal synge i julekonserten på kyrkja, så skal sjølvsagt dit!
Skal på puttiputti plott også, men er jo meir ein førestilling :)

Skal på Kurt Nilsen sin!

Prosjektkoret til svigerinna mi har julekonsert i ei kirke her. Så tenker å dra på det. Litt usikker på om ungen på litt over året skal være med eller ikke bare. Alle de vanlige barnevaktene skal jo også på konsert.

Kunne tenkt meg på Helene Bøksle sin i lokalkirka, siden det er så nærme. Men kjenner jeg meg selv rett blir det ikke noe av det. :p

Vi skal på Ole Paus i Drøbak kirke. Var der i fjor og. Veldig stemningsfullt.

Wenche Myhre kommer til bygda, og det er vel det største som har skjedd her siden, øhm, vet ikke :P

Så skal selvsagt på det.

Datteren min skal synge i julekonserten på kyrkja, så skal sjølvsagt dit!
Skal på puttiputti plott også, men er jo meir ein førestilling :)

Plutti pott er kjempekoselig! Vi var i spektrum for noen år siden. Skikkelig julestemning :) jeg skal ikke på noe i år.. men skal på øryan burø show i des. Og på julekino med barna. Ikke noe konsert i år som jeg vet om enda

Nei, men skal på julefest på vesla sin skole og se henne synge i kor. Gleder meg :)

Prosjektkoret til svigerinna mi har julekonsert i ei kirke her. Så tenker å dra på det. Litt usikker på om ungen på litt over året skal være med eller ikke bare. Alle de vanlige barnevaktene skal jo også på konsert.
Blir nok koselig! Hadde nok forsøkt finne barnevakt til lille, da jeg tror det nok ville være best for både liten og stor.

Back
Topp