Skal du på julebord med jobben din?

Vet du, dette er første året hvor jeg har hatt fast jobb og blitt invitert på julebord, men jeg kan ikke dra, for det er dagen før bryllupet vårt. :p

Tviler på jeg blir bedt gitt. Er i permisjon da.
Ellers er det gubben sin årsfest i jan/febr. Men da har vi en liten baby så tviler på at jeg skal.

Jobben har julebord, men er usikker på om jeg skal.

Nei skal nok ikke det. Har skikkelig lyst! Spesielt å gå på mannen sitt. Det er 5 desember, og da er babyen helt nyfødt . Så blir nok hjemme begge to :)

Skal med mannen sin jobb :)

Skal neste helg :) første året jeg ikke jobber den dagen julebordet er (er i permisjon), så gleder meg til å endelig få være med på et julebord :D

Nei, dropper det i år, men var der i fjor :)

Skal ikke med min jobb, synes det er for dyyyyrt:p Ikke er det eget julebord heller, men felles med flere andre bedrifter.
Men vi skal med mannen sitt, der er alt påspandert og litt kosligere, da vi er en samlet gruppe:)

I år skal jeg på julebord:)

Har ikke noen jobb, men skulle gjerne ha vært med på mannen sitt hvis de ikke hadde vært så kjipe!
De er flere der som har sagt høyt at det er kjedelig når partnere er med for da må de oppføre seg.. ?
Gubben min vil gjerne ha meg med, men når det ikke er lov å ha med partner så drar han alene.

E ska på julebord med hlfu (landsforeningen for hørselshemmede ungdom) i stedet helga etter. Det er full pakke med spa og julebord. Koster litt i egenandel, men det er noe som vi medlemmer gleda oss til.

Med tanke på at jenta bare er 9 dager i dag og julebordet er om 4 uker eller noe sånn så står jeg over i år :p

Jobben min skal ha julebord mens jeg er på jobb i år. Ulempen med turnusjobbing.

Nei, skal ikke i år.

Nei jeg er student, men blir alltid med på mannen sitt. I år er det ganske uaktuelt, gidder ikke siden jeg har termin tre dager etter. Men mannen skal :)

Back
Topp