Skal du på gravidfotografering?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Nei. Men har bestilt nyfødtforografering ❤️

Nei. Ikke nyfødt heller.

Nei... mulig jeg tar noen bilder selv her hjemme, men synes man ser så noldus ut når man er høygravid LOL! -så blir helt snålt i mine øyne og bli sminka og fjonga opp og stå halvnaken med et flaksende slør rundt seg...

Skal ikke ha no nyfødtfotografering heller. De ser jo bare ut som like rosiner alle sammen. Så i den perioden kan jeg fint ta bilder selv...

Nei. Gjorde ikke det forrige gang heller. Følte meg egentlig fin med magen, men holder med bildene vi tar selv. Blir heller ikke nyfødtfoto. Med førstemann tok vi bilder da han var 7-8mnd, og synes disse ble veldig fine. Da hadde han begynt å reise seg og var en liten skøyer. Ble både fine og morsomme bilder. Tenker å ta på ca samme tidspunkt denne gangen også :) Bruker en litt dyr (men utrolig flink) fotograf, så kan ikke ta bilder så alt for ofte :p

Usikker, hadde med første, også hadde vi nyfødt fotografering med nr to :) Tror heller det blir nyfødt og familiefotografering denne gangen :)

Har ikke planlagt det, er ikke helt komfortabel i kroppen min om dagen, så da tar jeg bare bilder hjemme for å dokumentere magen som vokser.

Jeg har spurt ei venninne om hun vil ta gravidbilder av meg når det nærmer seg termin, rundt uke 37 kanskje, men må se det an når det nærmer seg.
Jeg synes det er koselig med nyfødtfotografering, men har ikke helt bestemt meg om vi skal bruke flere tusen kroner på det :nailbiting: Synes det er viktigere med 1.års bilde :rolleyes:

Back
Topp