Skal du på gravidfotografering?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Nei, men babyen skal på nyfødt:) Hadde jeg skulle tatt, hadde jeg tatt så tett opp mot termin som mulig

Ikke planer om det ☺️ Tok hverken det eller nyfødtbilder sist...

Min stefar er hobbyfotograf og har hobbystudio hjemme så kan hende det blir noe hvis det passer seg, men hadde aldri bestilt meg time hos fotograf for det. Blir nok endel nyfødtbilder :)

Nei, men blir sannsynligvis nyfødt :)

Jeg er fotograf på si selv, så her skal vi rigge opp fotostudio når jeg er høygravid og til nyfødtfoto ❤️

Nei, men jeg vant faktisk nyfødtfotografering i julekalender på Facebook. Inkludert forstørrelse :happy:

Nyfødtfotografering :)
Føler ikke for gravidfoto, med denne frøkna i magen har jeg mye ekstra på sidene og føler meg ikke helt på topp. Veier 20 kilo mer nå en da storebroren hennes lå i magen...

nope, Jeg får ikke sånn stor fin gravidmage som enkelte andre får, og ser ikke vitsen å dra på gravid fotogravering når jeg bare ser tykk ut Xp

Har kjempelyst! Følte meg veldig fin sist jeg var høygravid i hvert fall og angrer på at jeg ikke har noen ordentlige bilder av det, men føler ikke jeg helt kan ta meg rå til å bruke mange tusen på bilder heller...

Har en fetter som skal ta bilder før og etter

Nei, men tenkte familiefotografering da baby blir rundt ett. Siden vi da er en komplett familie. :)

Jeg har lyst, men kommer ikke til å betale masse for det. Kommer nok til å spørre søsteren min ☺️ Hun skulle egentlig ta bilder forrige gang også, men to dager før vi hadde planlagt å ta bildene, ble jeg innlagt med svangerskapsforgiftning, så eneste bilde vi har av meg og mannen med storebror i magen er foran sykesenga :p

Men skal bestille nyfødt/søskenbilder hos fotograf ☺️

Absolutt ikke.

Vært på det ro ganger, med den ene har jeg tatovert det ene bilde.. Den andre fikk vi ikke til å sove- bare gråt pga låsning i ryggen.. Var via via en bekjent,så pga livets omstendigheter eneste det aldri opp med å få de redigerte bildefilene..

Litt usikker om vi skal gjøre det nå,men hadde vært kos å kombinere nyføst6/søsken foto...

Back
Topp