Skal du på åpen brannstasjon til helgen? (brannvernuka)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Det skal eg! Har lova å ta med nevøen min:-) Er gira sjølv eg :-) Trur eg tek med dottera mi på 11mnd og. Ho blir sikkert i ekstase av blinkande lys :D

Ja det skal vi :-D
Har brannvernuke i bhg jeg jobber i også denne uka, og i dag hadde vi besøk av brannbilen :-D

Tror vi skal en liten tur :) håper det ikkje er så ekstremt med folk :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det er årlig tradisjon her.
I tromsø kjører de masse aktiviteter for barna. Man får kjøre brannbil (med sirene, naboene er advart), de får ta sakseliften helt til topps, de pleier å ha cafe og rebusløp og de får krype gjennom røykfylt tunell og generelt lære om brannvern, vi får med oss batterier, klistremerker og buff med refleks hvert år :)

Og alle som får diplom signert av brannsjefen på at de er minibrannsjef :)

I Trøndelag er det visst ikke så mange som har åpent i år, men tror jeg har funnet en som er åpen på lørdag som vi skal besøke :-)

I år er første gangen på mange år vi ikke skal ser det ut som.

Vet ikke om vi rekker det, har en del som må gjøres på lørdag, men håper vi får skvist inn en liten tur.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det skal vi. Har en på 4 år som er helt oppslukt av brannbiler og alt som har med det og gjøre.

Ja, så fremst vi alle er friske til da :)
Broren min og hans familie ska så da ska vi også

Ja, det skal vi :) Her er det også tiendebytte gjennom hele helga, så her blir det tivoli og masse godteri fra diverse boder osv... Hurra ! :D

Blir ikke det i år heller her. Er alltid på samme dag som det er markering av Hjertesyke Barns dag i nærheten, og det er viktigere for oss. Litt dumt da, for ungene synes det er spennende med brannbiler...

Back
Topp