Skal du kle deg ut til Halloween? ?

Tenker jeg lar være å dusje og børste håret den dagen. :p

Nei, vi feirer ikke. Frøkna skal på en halloween-fest, så vi slipper unna med det :) og hun maste seg til et gresskar på butikken, så mest som en hobbyaktivitet skal vi lage lykt og lage noe av kjøttet.

Blir vel bare værende som meg selv:P. Mine gutter er for små ennå til å ha forståelse for haloween og når ungene i nabolaget begynner å gå er det vel i leggetiden/rett etter leggetid for mine :-)

Skulle ønske det :p men eldste skal i halloweenbursdag og de to minste syns sånt er skummelt, så vi skrur av utelyset og melder oss ut:p Gleder meg til de syns det er gøy! Jeg elsker å kle meg ut og skremme:)

Nei.. Her i skogen ser vi ut som hekser/ troll både til hverdags og fest :-)

Jeg har fått beskjed av eldste at jeg kan gå som zombie eller sliten husmor, og alt jeg trenger er å gå kle meg som vanlig :P

Nei det ser ikke ut som det er noen feiring her i nabolaget. Var jo litt morsomt i fjør å gå med barna mellom huser :)

Nei. Den faste halloween venninna mi er syk dette året. Og halloween går ikke her enda. Unga skal på hallovenn da. Men da kler ikke jeg meg ut.

Jeg hadde gjort det i fest/pub sammenheng ;)

Nei, tror ikke det selv om det hadde vært morsomt :)

Nei, kun ungene :)

Ingen planer om det, nei. Har termin dagen før, så satser på at jeg ligger på sykehuset på Halloween ;)

Eldste skal på "fest", og da måtte frøkna også få et kostyme :rolleyes:
Men et søtt heksekostyme :-P

Men vi tar det rolig her hjemme, ingen av oss voksne skal kle oss ut.

Vi skal på fest og har tenkt å bytte roller. Samboeren skal være gravid dame, og jeg mann med (øl)mage ;-p

Ja! Hva er vel mer skummelt enn klovn? Men det blir i morgen, på en fest. Skal ikke ut av døren og i gatene ☺️

Back
Topp