Skal du kle deg ut på Halloween?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Mange barn skal jo kle seg ut på Halloween, men hva med dere voksne? Gjør dere en morsom greie rundt kvelden??

Jeg har alltid vært heks jeg da, syntes det passer så godt til meg. :D

Trenger du tips så kan du jo alltid se på denne listen ;)
22366256_10214601255963740_4472159627230170311_n.jpg

Da skal jeg være 'pretty president'.. :p

Nei, det blir nok ikke kostyme i år heller. Jeg har ikke noe tradisjon for å delta på Halloween annet enn at jeg har kjøpt inn litt snop til nabobarna..

Bloody avokado?

Neitakk.

Jeg pleier ikke kle meg ut nei. Ungene gjør. Hvilket minner meg på ar jeg har bestilt trollmann/heksekappe til begge to. Ehh, ja. To. Jeg har tre barn, hun vil jo alltid gjøre det de andre gjør... Den som kjøres til bhg i refleksvest fordi de store har når de går... Som skal ha den tredd over hodet selv om de har åpning forran, for det hadde ikke de andre... Jeg må vel egentlig ha kappe til henne også...

Enchanted president... Og frøkna blir visst Tiny Jon Snow...
Blir nok ingen utkledning da.

Spicy withc [emoji38][emoji38][emoji38][emoji23]

Lazy Ass Hot Dog? Litt usikker på om folk hadde tatt det kostymet sånn med en gang hehe. Hvis jeg er i fin form skal jeg gå med mini på knask eller knep, men tror ikke jeg gidder kle meg ut altså.

Pregnant clown? Haha, trenger ikke mye til kostyme i år da :p

Vi pleier å være i bydelshuset her i feltet og feirer hallovenn og kler oss ut:)
Feirer ikke Halloween, så vi engasjerer oss og arrangerer vennefest med utkledning for barn og voksne den dagen med lek og morro. Der får de også godteri uten å "tigge"

Vi pleier å være i bydelshuset her i feltet og feirer hallovenn og kler oss ut:)
Feirer ikke Halloween, så vi engasjerer oss og arrangerer vennefest med utkledning for barn og voksne den dagen med lek og morro. Der får de også godteri uten å "tigge"

Ganske morsom denne også.
Nei, jeg skal ikke kle meg ut [emoji6]
En zoombie-spritflaske ser jeg for meg er litt komplisert [emoji23][emoji13]
98069b1942bb879094722453e3608576.jpg

Ganske morsom denne også.
Nei, jeg skal ikke kle meg ut [emoji6]
En zoombie-spritflaske ser jeg for meg er litt komplisert [emoji23][emoji13]
98069b1942bb879094722453e3608576.jpg
Jeg er sint Justin Bieber og dattera en sint leppestift [emoji23][emoji23][emoji106]

Jeg liker halloween. Kle meg ut. Se noe skummelt (.. Barnevennlig skummelt).
Samboer er kjip, og hater det bare for å hate det. [emoji58]
Jeg pleier være blodig heks. Eldstedattera også. I fjor var jeg død goth, dog. Lurer på om vi skal kjøre tradisjonen vår i år også. Samboer får bare lære seg å elske det. [emoji58]

Jeg er sint Justin Bieber og dattera en sint leppestift [emoji23][emoji23][emoji106]

Jeg liker halloween. Kle meg ut. Se noe skummelt (.. Barnevennlig skummelt).
Samboer er kjip, og hater det bare for å hate det. [emoji58]
Jeg pleier være blodig heks. Eldstedattera også. I fjor var jeg død goth, dog. Lurer på om vi skal kjøre tradisjonen vår i år også. Samboer får bare lære seg å elske det. [emoji58]
Her er storebror forførende hummer, samboer er sint hummer og frøkna er forvirra modell [emoji23]

Vi synes egentlig det hele er litt tullete vi, men har skjønt at det er kommet for å bli, så vi får bare godta det. Men tar den ikke helt ut da [emoji6] Eldstemann synes egentlig det er litt småskummelt, og vil ikke kle seg ut [emoji13]

Her er storebror forførende hummer, samboer er sint hummer og frøkna er forvirra modell [emoji23]

Vi synes egentlig det hele er litt tullete vi, men har skjønt at det er kommet for å bli, så vi får bare godta det. Men tar den ikke helt ut da [emoji6] Eldstemann synes egentlig det er litt småskummelt, og vil ikke kle seg ut [emoji13]
Vel. Jeg er glad i godteri, skrekkfilmer og å kle meg ut. Så.. Her er det bare win-win. Men ungen går ikke dør til dør da. Det synes jeg ikke noe om egentlig.. Vil ikke ha unger på døra heller.. Halloweenparty eller skrekkaften hjemme er mer vår greie. (pleier se monster house eller nightmare before Christmas. Ikke noe traumatiserende altså).

Blodig heks på meg i år tydeligvis :p

Jeg kler meg alltid ut på en eller annen måte. Går sammen med de to yngre barna og de synes det er kjempegøy å bestemme hva jeg skal ha på meg :)

Enchanted dragon.
Haha nei jeg kler meg ut som meg selv hvert år jeg.
Heldigvis er ikke lille mer en 6 mnd sp blir ikke noe knask eller knep på oss, men så klart når lille blir gammel nok må jeg å pappa nok kle oss ut å gå lamme henne :)

Sparkly kitty :p
Ingen planer om å kle meg ut i år. Vesla er uansett altfor lita til å feire halloween :)

Back
Topp