Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sint Justin Bieber og dattera en sint leppestift [emoji23][emoji23][emoji106]Ganske morsom denne også.
Nei, jeg skal ikke kle meg ut [emoji6]
En zoombie-spritflaske ser jeg for meg er litt komplisert [emoji23][emoji13]
![]()
Her er storebror forførende hummer, samboer er sint hummer og frøkna er forvirra modell [emoji23]Jeg er sint Justin Bieber og dattera en sint leppestift [emoji23][emoji23][emoji106]
Jeg liker halloween. Kle meg ut. Se noe skummelt (.. Barnevennlig skummelt).
Samboer er kjip, og hater det bare for å hate det. [emoji58]
Jeg pleier være blodig heks. Eldstedattera også. I fjor var jeg død goth, dog. Lurer på om vi skal kjøre tradisjonen vår i år også. Samboer får bare lære seg å elske det. [emoji58]
Vel. Jeg er glad i godteri, skrekkfilmer og å kle meg ut. Så.. Her er det bare win-win. Men ungen går ikke dør til dør da. Det synes jeg ikke noe om egentlig.. Vil ikke ha unger på døra heller.. Halloweenparty eller skrekkaften hjemme er mer vår greie. (pleier se monster house eller nightmare before Christmas. Ikke noe traumatiserende altså).Her er storebror forførende hummer, samboer er sint hummer og frøkna er forvirra modell [emoji23]
Vi synes egentlig det hele er litt tullete vi, men har skjønt at det er kommet for å bli, så vi får bare godta det. Men tar den ikke helt ut da [emoji6] Eldstemann synes egentlig det er litt småskummelt, og vil ikke kle seg ut [emoji13]