Skal du ha vugge i stua?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Ja hadde det sist gang så blir det nu og :)

Ja, en som ble laga til svigermor av hennes bestefar :)

Bare lekegrinda, bruker bare den til å la han sove i, hadde vugge til første og merka den ble lite brukt :)

Har en vugge som jeg fikk da jeg ble født, og i den har mine søsken, søskenbarn på farssiden og våre barn sovet i, så den skal også sistemann få bruke. :) Men den skal stå på soverommet vårt ved min side av senga. På stua skal hun ligge i babynest i sofakroken når vi er tilstede, mens jeg flytter den opp i sprinkelseng/lekegrind som kommer til å stå lett synlig fra både kjøkken og stue når jeg må lage mat, gå på do osv :)

Vi bruker lekegrinda som soveplass. Forrige lå i babyredet sitt i både sofa og lekegrind og sov. Har da ikke behov for vugge :)

Ja, skal det :)

Ja, vugge som er arvet. Blir nå 3.generasjon som skal bruke den☺️ synes det er koselig. Tror ikke jeg hadde kjøpt vugge hvis ikke.

Vi skal ha vugge på stua. Har hatt det med de to første også og den ble mye brukt begge gangene :)

Pappa kom med min gamle vugge :)
Blir vel å bruke den på vårt soverom i tillegg til stua.

Nei, babynest i sofaen eller bi bruker vogna:) Har ikke så god plass:)

Brukte en vugge vi lånte helt i starten med førstemann, så tenker vi skal kjøpe en brukt denne gang. :)

Blir vel 4.eller 5.generasjon som skal bruke vuggen i stuen, og så er det sprinkelseng på rommet og bedside på vårt rom :)

Back
Topp