Skal du ha vugge i stua?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Tror ikke det, selv om vi får lånt en hvis vi vil. Har brukt senga, så har vi jo vogn, og ellers sover jo en liten baby rundt omkring, på gulvet og i vippestol for elsempel.

Ikke vugge, men en kurv som mamma, jeg og datteren min har ligget i :)

ImageUploadedByBV Forum1476253440.099596.jpg

Den står alt i stua, håper storebror skal bli vant til den. Så baby kan ligge i fred oppi der. Nå legger han seg oppi der og synger so ro til seg selv :p

Nei ikke vugge. Men hadde jeg hatt det, så kanskje :) er jo koselig

Skal ha vugge ja, tar den snart inn i stua så storebror blir vandt til at den er der :)

Ikke vugge, men stokke sleepi mini.
Står allerede i stuen, syntes det er litt kos å ha den der allerede :)

Nei, vi har så brei sofa at jeg regner med at han sover der på dagtid :)

Skal ha moseskurv i stua, så skal vi ha vuggen på soverommet. Syntes det er så greit å kunne flytte baby med meg der jeg er, så da er kurven helt super:)

Vi skal ikke ha vugge i stua. Hadde ikke det sist gang heller og savnet det ikke. Bruker heller vogna :)

Vet ikke om vi får plass. Vi har en vi arvet til storebror. Han brukte den aldri. Ellers har vi kjøpt lekegrind som kommer til å ta litt plass og vogn vil ta plass.. Så tiden vil vise

Vi skal ha en vugge, eller kurv er vel bedre beskrivelse da den ikke gynger, som er brukt i flere generasjoner på svigers sin side. Så fort den er ferdig freshet opp så setter vi den fram i stua. Har et lite håp om at bikkja da blir vant til den og ikke blir heeeelt på tuppa når den tas i bruk ;) Greit å kunne ha noe å legge babyen i slik at bikkja kan få være løs i stua :)

Nei,har kose hjørne i sofaen, så blir i babynest der:)

Har tenkt til å ha vugge ja, og det var lurt det flere her sa om å ta den opp så storesøsken blir vant til det! Tror jeg må ta den opp snart :)

Nei, den skal vi ha på soverommet vårt :) I stua har vi vippestol som kan legges helt ned som han kan ligge i på dagen, eller bare ha han i sofaen :)

Jepp vi får arvet en og ser frem til å ha en ordentlig soveplass i stuen i stedet for at hun skal måtte ligge i sofaen å sove :)

Back
Topp