Skal DU ha tidlig UL?

squakky

Elsker forumet
Skal du eller har du har tidlig UL?
Synes det er så mange her som har vært eller skal på tidlig UL.

Jeg har allerede vært på to pga blødning og skal på "ettersjekk" rundt uke 12. Har fått henvendelse fra lege så har ikke betalt noe. Ville nok ikke gjort det hvis ikke jeg hadde blødd.

Jeg skal når jeg er ca 9-10 uker på vei. Jeg er så oppblåst at jeg har problemer med å sjule magen, så vil se om alt er som det skal i tilfelle folk begynner å spørre

Som en motvekt til alle dere som skal eller ønsker tidlig UL:
Nei, jeg venter til ordinær UL (gleder meg VELDIG til det). Men jeg synes ikke det er SÅ gøy å dra til leger hele tiden. Og jeg er ikke stressa for hva som skjuler seg i magen. Kvalmen tilsier at alt er som normalt. Jeg ser ingen grunn til å bruke tid og penger på å se hjertet til den lille banke. Jeg er trygg nokpå det som det er. emoticon

Jeg skal på ul om en uke. Det blir da første min, men ikke den siste. Legen min har UL på kontoret sitt, så jeg får ul ved hver svangerskapskontroll jeg har :)

Ja, har vært på! Fikk henvisning fra lege da - hadde nok ikke betalt selv for ul.  var sist onsdag - da var jeg 9+3 :)

Hadde en UL i uke 5, og skal ha en ny en i uke 11. 
Dette pga oppfølging ettersom forrige (og meget nylige) svangerskap var utenfor livmoren. Jeg tror jeg ville valgt en tidlig UL selvom jeg ikke fikk den gratis, bare for å se at det faktisk er liv der inne..! 

Jeg har vært på 4 UL til nå og skal ha ny UL i uke 10 og 12. Får ekstra oppfølging da jeg har mistet 2 ganger det siste året..

Har hatt 2 og skal til tredje i uke 12. Får tett oppfølging og er veldig glad for det.

jeg skal på volvat å ta ul når jeg er ca.11+5  

det er bare fordi at vi vil vite om alt står bra til før vi sier noe. gjorde det samme med første mann. 

jeg har fått en 6+2 pga 3 uforklarbare abort siste året, og skal få en igjen 8+2, hvis alt ser bra ut håper jeg å få en til i uke 10, da det gikk feil der siste gang.
Hadde nok bestilt en privat hvis jeg ikke hadde abort bak meg. Har født 2 ganger før i nederland, og har fått en masse UL der, mye mer vanlig. Hadde ekstrem oppkast, og jordmora sjekket i denne perioden 2 ganger hver uke om babyen hadde det bra!

Jeg venter på innkallelse til tidlig ul da vi ikke vet om jeg er 7-8 eller 12-13 uker på vei :)

Vi var på ul på torsdag og det er virkelig verdt de 600 kr det kostet. Jeg synes det er noe alle gravide burde unne seg! 

Jeg skal på tidlig UL idag, uke 6 pga tidligere blodpropp i svangerskap. Er veldig spent og håper alt er bra med spiren vår :)

Fastlegen min har UL-apparat, så han tar en titt ved hver kontroll  og  sender meg videre om nødvendig:)

Skal på første legetime på fredag, da er jeg 10 uker på vei.. gleeeeder meg!!!!!!!

Jepp, vi skal når jeg er 11-12 uker på vei. Gleder meg masse! Vi gjorde det samme med vår første, men den gang mest fordi vi var usikre på hvor langt vi var på vei. Føler en veldig trygghet av å kunne se og høre at den lille der inne har d bra <3

Nei har ingen grunn til det. Alt gikk bra sist svangerskap og alt virker ok denne gangen så er ikke spesielt nervøs.
Greit å ha noe å glede seg til i uke 17-18 :D

Jeg var i uke 7 og skal nå igjen i uke 12, veldig betryggende for meg siden jeg har mistet to ganger før dette året.

Nei, har to normale greie svangerskap bak meg, som ikke tilsier at det er noe behov for ekstra UL.

Skal på den vanlige selvfølgelig, og storgleder meg til det:)

Jeg har vært på to tidl. UL, og skal tilbake for oppfølging 26.oktober, ca 13-14 uker på vei ;)

Back
Topp