Skal du ha smertelindring under fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Lystgass JA TAKK! Var gull sist.

JA!!

Hadde lystgass,epidural og spinal første gang,men ble dårlig av lystgassen,fikk spinal pga HS.Med andremann hadde jeg bare epidural og da var det som å komme til himmelen :)

Tror ikke jeg rekker det! Sist var jeg på føden i 10minutter;) og dette blir 3. Barnet så da blir det vel i bilen denne gang ;)

Tror nok det ja, sist hadde jeg epidural, og det var deilig. Venter nok lengst mulig før jeg ber om den :)

Ønsker å bruke badekar, og aller helst ingen smertelindring denne gangen. Hadde planlagt det sist også, men ei JM kom bare og plasserte lystgassmasken over nesa på meg midt i en ri. Spydde gjevnt og trutt resten av fødselen. hrmf!

vet ikke, tar det som det kommer. jeg vil bli satt igang og da er oftere riene mer intense, men jeg skal prøve å holde meg til badekar som smertelindring.

eg har klart to fødsler uten, så kanskje det går denne gangen og... ihvertfall om det skal gå like fort som da snuppa kom :P

regner med det ja ;) hadde epidural sist.. bare så synd den kan føkke opp effekten av riene :/

har lyst til å prøve en fødsel uten smertelindring.. badekar vil jeg prøve om jeg får lov..ellers så tar jeg det som det kommer

Satser på kun lystgass, som sist. :) Meb vet jo ikke hvordan det blir, så er åpen for det meste.

Jeg vil ha ALT jeg kan få ;) Sist ble det hastesnitt så håper på vaginalfødsel denne gangen, MED smertelindring ;)

Sist gang rakk jeg ikke noe, så jeg håper egentlig på å klare meg uten denne gangen også. Men kunne gjerne tenke meg å bruke badekaret en del da, og eventuelt lystgass hvis det blir for ille ;) Jeg hadde epidural med førstemann, men er ikke særlig begeistret for den nåla i ryggen, så det blir kun dersom det blir ytterst nødvendig

sist skulle jeg ha epedural men den rakk ikke fungere for alt gikk så fort så di måtte avbryte. får se denne gang, tar det som det kommer :)

Vil ikke ha noen ting!:)
Men badekar kan jeg ha...:)

Tar det som det kommer, ikke så lett å si hvordan det blir :-) Hadde ganske rask fødsel sist så rakk ikke så mye smertelindring, men fikk litt hjelp av lystgass.

Back
Topp