Skal du ha høstferie? Er du klar for høstferie?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Er det noen som er klar for høstferie her da?
Jeg er veldig klar merker jeg nå :) 1 dag igjen, så er det FRIIIIIIIII :D

Skal dere noe spesielt?

Nei, er i permisjon så har jo "fri" hele tiden ;p Hadde ikke vært dumt om storebror hadde fått en overnatting hos besteforeldrene eller noe da, så vi kunne fått slappet godt av en dag eller to før lillebror kommer :) Vi får se ..

Et par dager bare, min kjære jobber så ikke noen planer

Hulerboermannen skal jobbe, ungen skal i barnehage og jeg går på svangerskapspenger... Ingen ferie her...

Samboer har ferie, jeg jobber 80% (fri onsdager), men skal ha fri torsdag og fredag.
Planen er å male stua også, så ungene må litt i bhg, men de skal ha noe fri og :-)

Håper, vet enda ikke om jeg får fri! Men Gjør jeg det...så drar jeg og barna på tur:)

Skulle ønske jeg skulle

Nei jeg er såvidt påbegynt permisjon og går å venter på baby, blir nok ingen sprell nei!

Har permisjon, så her er det liten forskjell på helg, hverdag og skoleferiedager. ;)

Vi skal besøke familie som bor på andre siden av landet. Det blir veldig koselig og avslappende så det gleder jeg meg til. :-)

Ingen ferie her nei, gubben jobber, snuppa i barnehagen og jeg og magen godt planta i sofaen.
Eller, vi skal faktisk ta over nytt hus på tirsdag så noen planer har vi jo. Bare ikke ferie :)
Så er det høsttakkefest i bhg på torsdag, der ungene lager grønnssaksuppe og baker rundstykker. Gleder meg :)

Vi har haustferie ei veke seinare enn austlandet, så det er enno ei veke igjen her.

Eg er heime uansett, men ungane gler seg til skulefri. Skal nok vere noko saman med vener. Min kjære skal jobbe som normalt. Og andreklassingen skal på helsestasjonen på kontroll med vaksine og sånt.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Skulle ønske jeg hadde tid til det, men har dessverre litt for mye å gjøre på jobb for tiden

Jeg er lærer, så ja, det blir høstferie. En uke til, og jeg gleder meg veldig. Da får jeg tid og overskudd til å dra på noen familiebesøk, og så søstrene mine på besøk for å lage bordkort til bryllupet. Litt arbeid blir det også, det er bestandig noe å gjøre. Skal jobbe litt i dag også, har en bunke diktater og en bunke engelsklekser.

Nei jeg har ikke tatt ut høstferie. Jeg har 6 feriedager igjen men de tar jeg ut senere tilfelle jeg går tilbake i min stilling som er helger hehe frøkna reiser med farmoren på hytta neste onsdag/torsdag så hu skal kose seg der etter noen dager med sfo :)

Ufrivillig høsteferie siden jeg er arbeidsløs. Men barna gleder seg masse til en uke fri fra skolen :)

Back
Topp