Skal du ha en til?

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Var det ei som spurte meg på butikken i dag. Er 12 veke på fredag og no har magen komt. Eg kjenne det at når eg trekke inn magen litt so seie det stopp. So her må eg kamuflere magen so godt det lar seg gjere. Mannen kjem heim neste veke so då blir det offentlig og det skal bli godt.

Andre med samme problem?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe sliter med å skjule ja ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg var god og rund før jeg ble gravid. Nå har jeg gått ned 7-8 kg, så alle tror at jeg har slanket meg... men tenker jeg kommer til å ta det igjen om et par måneder

jeg fikk og spørsmål på tull i lunsjen i dag .. og var litt ekkelt å lyve, for d var bare den ene personen som ikke visste d der :S

Her har også magen blitt stor den siste tiden. Ikke at jeg var veldig tynn før jeg ble gravid, men fassongen har endret seg veldig og den er blitt så rund imotsetning til tidligere....De vanlige buksene kan jeg bare glemme, så lurer på om jeg må ta meg en opprydding i skapet for å finne ut hvilke muligheter som finnes :)

ingen av mine bukser passer.. da jeg gikk gravid sist, kunne jeg bruke buksene mine til jeg var halvveis.. men nå.. etter bare 9 uker, måtte jeg si farvel til buksene mine :P heldigvis er jeg en kjole jente. så de som ikke skal vite noe enda, de vil ikke se noe forskjell.. med mindre de ser på den gigantiske magen min :P haha

Jeg har passert 12 uker, men bruker litt baggy klær på jobben. Jeg driter litt i om andre ser det :P Er en del som veit det nå, så ryktebørsten gjør vel så hele plassen her vet det snart ;) Mer intimt på jobb føler jeg, om foreldre begynner å spørre og sånn :P Ingen som har gjort det enda da, jeg ser vel bare litt.. lubben ut :P

jeg har bare fått fleskemage..ikke typisk gravidmage enda...men magen er større pga oppblåsthet og slikt..
tror det kanskje er folk som kan tenke sitt om de ser meg, siden jeg har blitt litt større på magen, men tror ikke det er noen som tør spørre siden vi har hatt dødfødsel og folk vet vi må ha prøverør.
holde det skjult i 2 uker til må jeg ...så skal jeg reise bort en uke..så kan vi fortelle det etter det :)

Min mage er også vanskelig å skjule nå,og bukser som jeg før måtte ha belte i sitter som støpt.. Stadig dukker spørsmålet "er du gravid?" Opp i ulike former,så nå gleder jeg meg bare til uke 12 og vi faktisk kan svare JA,vi skal ha barn! 10+2 i dag,så nærmer seg jo sakte men sikkert :)

23. Oktober 2014 <3

He he dere som har vært gravide en gang allerede får fortere mage :)

-Taster fra appen-

Idag slapp jeg nyheten til "hele verden" :) er 12+1 idag, og begynt å få mage, så jeg tenkte det var greit :) mange som tittet på magen min da jeg var på foreldremøte i bhg :)

Sent from my IPhone 5C :)

Back
Topp