Skal du gå på fødselsforberedende kurs?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Det er jo en god stund til enda, men kanskje du allerede har tenkt tanken? Hva håper du evt. å få vite på et slikt kurs? :)

Jeg skal ikke. Har gjort dette såppass mange ganger at jeg føler ikke at jeg har behov for kurs

Gjorde det ikke sist og har ikke tebkt til det denne gangen heller :)

Ja vi skal det [emoji1]
Håper jeg får vite alt. Er vårt første barn, så vi har jo ikke peiling [emoji12]

Gikk på gravid yoga sist og følte det hjalp på fødselen og klarte å slappe av bra. Får se om jeg må friske opp informasjonen derfra :)

Jeg gjorde det med førstemann. Det jeg husker som mest nyttig fra da, var at de hadde en omvisning på fødeavdelingen, og pekte ut parkeringsplassen. Dette gjorde at mannen senka skuldrene tre hakk :knegg:. Men nå vet vi jo hvor den er, så ser ikke det store behovet denne gangen :)

Jeg var ikke på det sist. Fødselsopplevelsen ble ingen suksess, men føler at nå har jeg vært igjennom det en gang, så med mindre nervene kommer mer enn jeg hadde trodd så tror jeg jeg dropper det. Men plutselig stikker opplevelsen fra forrige dypere en jeg trodde så blir det behov for å fødselsforberedende kurs allikevel :-)

Nei. Har 2 fra før og har vært på 1 kurs tidligere.

Følte ikke at jeg fikk så mye ut av det med førstemann, og føler at jeg har ganske god styr på ting, så vi står nok over denne gangen.

Gjorde det med første. Men har ingen planer om det denne gangen.
Vurderer ammekurs. Sleit veldig med det sist.

Back
Topp